מעבדת הדמית קניות - מתקן למחקר ולהוראה המאפשר הדמיית קניה בסופרמרקט. המערכת החדשנית שלא הייתה דוגמתה בעולם, מאפשרת לקונה לשוטט בסופרמרקט "מדומה" במחשב, להסתובב במעברים, לבחון מקרוב מוצרים ולבצע קניות. המעבדה היא פלטפורמה מחקרית רבת עצמה לחקר התנהגות צרכנים ולתכנון סופרמרקטים, וכן מהווה היא דגם ייחודי למסחר אלקטרוני. המעבדה משמשת לצרכי הוראה לסטודנטים מתקדמים לשיווק בנושאי התנהגות צרכנים וקמעונאות. היא מהווה מוקד לביקורים של אנשי מדע המתעניינים בה כמתקן מחקרי והוראתי, ושל אנשי עסקים הרואים בה דגם של מערכת למסחר אלקטרוני ולתכנון אסטרטגי של מערכות קמעונאיות. העמדה פותחה ע"י
פרופ' מזורסקי. לאחרונה הוסבה המעבדה ל"מעבדת קבלת החלטות בראשות ד"ר שהם חשן-הלל.