contact-side-fixed
חיפוש מתקדם

סגל ומחקר

מרכזי מחקר

במסגרת בית הספר למנהל עסקים מעוגנים מספר מרכזים וקרנות מחקר התומכים ומקדמים את המחקר הנעשה בין כתליו. המרכזים גם מארגנים כינוסים, סדנאות וימי עיון בתחומיהם. מרכזי המחקר הוקמו במשאבים שנתרמו ע"י חברות בינלאומיות. מרכזי המחקר תומכים במחקר הנעשה ע"י חברי הסגל של בית הספר ומעודדים פרסום בכתבי עת מובילים.
 
 
 
 
 
 
מרכז אספר ליזמות וחדשנות
המרכז הוקם בשנת 2001. מיועד לתמוך במחקר האקדמי ביזמות ובהוראת קורסי יזמות, כגון יזמות עסקית, יזמות באינטרנט ועוד. כמו כן, תומך מרכז אספר במרכז היזמות של האוניברסיטה העברית HUstart, מקיים הרצאת "אספר" שנתית של חוקר מוביל מחו"ל בתחומי היזמות והחדשנות ומקיים את סדרת "פגוש את המנכ"ל" החושפת סטודנטים ובוגרים למנהלים בחברות מובילות בארץ.
 
מרכז למימון, יזמות ונדל"ן
המרכז למימון, יזמות, ונדל"ן הוקם באפריל 2008 בבית הספר למנהל עסקים, הודות לתרומה נדיבה של מר אליעזר פישמן ו"כלכלית ירושלים". משימתו של המרכז היא לפתח פעילות אקדמית בתחום הנדל"ן, ובו בזמן להיות מעורב ביוזמות ציבוריות שמטרתן להפוך את שוק הנדל"ן בישראל ליותר שקוף ויותר יעיל.
 
מרכז בראיין דיווידסון לאגריביזנס
המרכז הוקם בשנת 1988 ומנוהל בשיתוף עם המחלקה לכלכלה חקלאית בפקולטה לחקלאות. מטרת המרכז לעודד מחקרים בתחום השיווק, כלכלה חקלאית, תורת הארגון, מדיניות עסקית ותחומים קרובים אחרים. המרכז מארגן סדנאות בנושאים הקשורים לייצוא תוצרת חקלאית, צינורות שיווק לתוצרת חקלאית בארץ ויום עיון על החקלאות בישראל.
מרכז קיימרט לקמעונות ולשיווק בינלאומי
המרכז הוקם בשנת 1990 במטרה לעודד מחקרים בתחום תורת השיווק, תפקוד מערכות קמעונאות, שיווק בינלאומי וניהול שיווק. המרכז יזם והקים מעבדה ייחודית וחדשנית ל"הדמית קניה", המובילה בסוגה בעולם, והיא מהווה מוקד למחקרי התנהגות צרכנים בסופרמרקטים וחנויות כלבו.
מרכז קרוגר למימון
המרכז הוקם בשנת 1984, והוא תומך ומעודד מחקרים עיוניים בתחום המימון והבנקאות ומחקרים יישומיים הרלוונטיים לעולם העסקים והכלכלה הישראלית. המרכז תומך בביקורי חוקרים ובקיום ימי עיון בתחום המימון והבנקאות. המחקרים הנעשים במסגרתו מפורסמים בכתבי עת מובילים בתחום המימון והבנקאות. מרכז קרוגר נמנה עם התומכים בפעילות חדר העסקאות בבית הספר.