לוח אירועים שנתי
האירוע
שולחן עגול בשיווק עם פרופ׳ רונלד ראסט (מרילנד, ארה״ב)

המפגש, בנושא "ניהול קשרי לקוחות", התקיים עם בוגרי MBA בהתמחות שיווק בהנחיית פרופ' רונלד ראסט (Ronald Rust) , מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת מרילנד. פרופ ראסט נחשב לאבי התחום של ניהול קשרי לקוחות ושיווק שירותים, והוא מייעץ למנהלים מהחברות המובילות העולם.
הטענה המרכזית אותה העלה פרופ' ראסט היא, שבמאה השנים האחרונות, הכלכלה שלנו עוברת שינוי עמוק והופכת להיות מכלכלה מבוססת מוצרים, לכלכלה מבוססת שירותים. הגורמים לכך הם שינויים טכנולוגיים שמצד אחד מטשטשים את ההבדלים הטכניים בין מוצרים, ומצד שני מאפשרים לאסוף מידע על לקוחות ולתת להם שירות מותאם אישית. "מנהלים שעוד לא הפנימו את התהליך, ומתנהגים אל הלקוחות שלהם כגוף אחד, שנבדל לכל הפחות במאפיינים דמוגרפיים כמו מין, גיל ושייכות אתנית, לא ינהלו את הלקוחות שלהם בצורה אופטימלית, ויפגעו בסופו של דבר ברווחיות של החברות שלהם." המפגש האינטימי עם 25 בוגרים אפשר להם להעלות נושאים מעולם התוכן שלהם, ולדון בהם עם אחת הדמויות המובילות בתחום בעולם.