ארכון הבוגרים ביה"ס למנהל עסקים

לוח אירועים שנתי

א
ב
ג
ד
ה
ו
ש
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
ספטמבר 2017
 

ידיעון אוקטובר 2015

 
בית הספר למנהל עסקים
ארגון הבוגרים   אוקטובר 2015
האוניברסיטה העברית
הידיעון החודשי של בוגרי מנהל עסקים
הדרך להתעדכן, לעדכן ולחזק את הקשר עם בית הספר וקהילת הבוגרים
דבר הארגון
 

בוגרים יקרים,
שנת הלימודים מחכה מעבר לחגים ולכם הכנו ידיעון נוסף שפותח שנה מלאת פעילות בארגון הבוגרים. השנה אנחנו מתחילים סדרת מפגשים חדשה - "בוגרים מדברים שיווק", שמיועדת לבוגרי בית הספר המתעניינים בשיווק ויזמות. בסדרת מפגשים זו נארח את טובי מנהלי השיווק בישראל אשר יספרו על האתגרים איתם הם מתמודדים. כל מפגש יתחיל בהרצאה אקדמית קצרה מפי אחד מחוקרי השיווק של בית הספר שייתנו נקודת מבט אקדמית על נושא המפגש. את הסדרה יזם שחר רז, בוגר של EMBAIM16. פרטים נוספים על המפגש הראשון בהמשך הידיעון.

אנו פותחים השנה גם מחזור נוסף של תכנית המנטורים שלנו. בוגרים ובוגרות צעירים – זאת ההזדמנות שלכם לקבל ליווי והדרכה מהמנהלים המובילים במשק. ראו פרטים בהמשך הידיעון.

לרגל השנה החדשה פתחנו אתר חדש לארגון הבוגרים, אתם מוזמנים לבקר בו כאן.

נאחל לכולכם שנה טובה, מתוקה ומלאת הצלחות!

ארגון הבוגרים

bsbogrim@mail.huji.ac.il

אירועים קרובים
 
בוגרים מדברים שיווק בנושא מותגים

בוגרים מדברים שיווק - סדרת מפגשים לבוגרים בנושאים החמים בעולם השיווק

במפגש הראשון בסדרה נארח את מר רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק, שנבחר לאיש השנה של איגוד השיווק הישראלי לשנת 2009 בעקבות המהפך המיתוגי שהוביל בבזק. רן יספר על הפעולות שהובילו לשינוי התפיסה הציבורית של החברה מ"דינוזאור" ארכאי ומיושן למותג מוביל שוק מודרני, תחרותי ומצליח.

חברת הסגל ד"ר נירה מוניצ'ור, תדבר על "המותג השחצן – מה קורה כשנאבד הקשר בין תפישות הצרכנים לבין המסרים של המותג".

את המפגש והדיון בסופו בהשתתפות הקהל ינחה מר שחר רז, בוגר EMBAIM16.

האירוע יתקיים ביום חמישי, ה-15/10/2015 בשעה 19:30 במכון מגיד, רח' קהילת סלוניקי 7, נאות אפקה, ת"א. התכנסות, כיבוד קל ומינגלינג משעה 19:00.

ההגעה לאירוע היא ללא תשלום אך יש להירשם מראש כאן. לצפייה בהזמנה לחצו כאן.

 
 
תכנית המנטורים

תכנית המנטורים

נפתחת ההרשמה למחזור חדש של תכנית המנטורים. התכנית מחברת בין סטודנטים ובוגרים צעירים, לבוגרים ותיקים של בית הספר שעשו חיל וכיום הם בכירים בתעשייה ובמגזר הציבורי.

התכנית מהווה הזדמנות פז לבוגרים טריים לעבור תהליך למידה מעשי אשר הוגדר על ידי משתתפי עבר כאחד התהליכים החשובים שהם עברו במהלך התואר ולאחריו.

בוגרים אשר מעוניינים לקחת חלק בתכנית כנועצים וסיימו תואר ראשון או שני בבית הספר בשלוש השנים האחרונות, יכולים להגיש מועמדותם בטופס זה עד ה-31.10.2015.

בוגרים מובילים שהגיעו לעמדות מפתח בתעשייה או במגזר הציבורי, ורוצים להתנדב לתכנית כמנטורים או כמנטוריות וכך לתרום מניסיונם האישי ולייעץ במסגרתה, מוזמנים למלא טופס זה עד ה- 20.10.2015 ונחזור אליכם בהקדם.

מהנעשה בבית הספר
 
אתר חדש לארגון הבוגרים

אתר חדש לארגון הבוגרים

אנחנו שמחים ומתרגשים להזמין אתכם לבקר באתר החדש והיפה של ארגון הבוגרים! האתר מרכז את כל פעילות ארגון הבוגרים, מאפשר להתעדכן בחדשות ובאירועים, גם כאלה שלא מופיעים בידיעון ולשמור אתנו על קשר.

לחצו כאן ובקרו באתר שלנו.

 
 
טקס סיום Executive MBA IM16

טקס סיום Executive MBA IM16

ברכות ל-35 הבוגרים הטריים שסיימו את לימודיהם בתכנית ה-Executive MBA במחזור ה-16 של התכנית. כעת אתם מצטרפים לקהילת הבוגרים האיכותית שמנהלת את המשק הישראלי. בהצלחה בהמשך הדרך. בטוחים שנשמע עליכם בעתיד! תמונות מהטקס יעלו בקרוב לפייסבוק.

 
 
תכנית ה-Post MBA

תכנית ה-Post MBA

סיימתם את לימודי ה-MBA ועולה בכם הרצון ללמוד משהו חדש? תכנית ראשונה מסוגה בארץ תאפשר לכם לחזור לאוניברסיטה לשני סמסטרים מרוכזים של העמקה.

התכנית מציעה שתי התמחויות חדשות וייחודיות בנוף האקדמי בארץ:

• BusEA l Business in East Asia - ניהול בשוקי מזרח אסיה וסין

• Start Up 3600 - ניהול והשקעה בחברות סטרטאפ

התמחויות אלה נבחרו בקפידה מתוך הבנת הפוטנציאל העסקי הגלום בהן. אלה נושאים שלא נלמדים בצורה מתודולוגית אפקטיבית באף מוסד אקדמי בארץ ואפילו בעולם. זוהי הזדמנות כפולה: מחד להתרענן ולהיחשף לחזית הידע, ללמוד באופן מקיף, מעמיק, רלוונטי ופרקטי את אחד מהתחומים הכי רלוונטיים בעולם המשתנה של ימינו. מאידך להרחיב את מעגל הנטוורקינג העסקי שלכם.

לקריאה נוספת לחצו כאן.

 
 
תכנית לימודים לסמנכלי כספים

תכנית לימודים לסמנכ"לי כספים

מה צריך לדעת כדי להצליח בתפקיד CFO? מנהלי כספים היום מקבלים הכשרה אקדמית בסיסית וצוברים ניסיון "תוך כדי תנועה". במקרים רבים, זה לא מספיק. בית הספר למנהל עסקים, בשיתוף מכון מגיד וארנסט אנד יאנג ישראל, יזם תכנית לימודים ייחודית שנועדה להקנות ידע ומיומנויות חשבונאיות, מימוניות וכלכליות הרלבנטיות לעבודת ה-CFO, תוך מתן דגש על סוגיות מעשיות שיאפשרו למשתתפים לשפר את הניהול הכספי. לקריאה נוספת על התכנית לחצו כאן.

חדשות מהעולם האקדמי
 
שלומית וולך

Saying no to the glow - כשצרכנים נמנעים ממותגים יהירים

האם יצא לכם לחשוב מהי המטרה שעומדת מאחורי סיסמה או פרסומת יהירה ושחצנית של מותג? במחקר חדשני של ד"ר נירה מוניצור וד"ר יעל שטיינהרט נבדק הקשר בין המשיכה ל"מותגים יהירים" לבין התפיסה העצמית של הצרכנים. המחקר מצא שמותגים יהירים משפיעים על צרכנים בעלי תפיסה עצמית נמוכה ומחזקים את תחושת הנחיתות שלהם. כתוצאה, צרכנים בעלי תפיסה עצמית נמוכה נמנעים מקנייה של מותגים כאלה.

ד"ר נירה מוניצ'ור תרצה על הנושא במפגש "בוגרים מדברים שיווק".

לחצו כאן לקרוא עוד על המאמר.

ברכות ואיחולים
 
ברכות ואיחולים

שלומית קוגלר

מזל טוב וברכות לבוגרת בית הספר שלומית קוגלר שנבחרה לאחת ממאה האנשים המשפיעים בתחום הפינטק בעולם. שלומית, בוגרת מחזור 2011 בתכנית ה-EMBA, עלי והצליחי! בטוחים שנמשיך לשמוע ממך.

לקריאה נוספת לחצו כאן.

 
LinkedIn   YouTube   Facebook
 
להסרה מרשימת התפוצה | לעדכון פרטים