check
ברכות לקבוצת הסטודנטים מ"סמינר חדשנות בניהול מותגים ואסטרטגיה שיווקית" על עלייתם לגמר העולמי של תחרות L'OREAL Brandstorm | בית הספר למנהל עסקים 

ברכות לקבוצת הסטודנטים מ"סמינר חדשנות בניהול מותגים ואסטרטגיה שיווקית" על עלייתם לגמר העולמי של תחרות L'OREAL Brandstorm

21 אפריל, 2022
זוכי תחרות לוריאל

בשבוע שעבר, התמודדו שתי קבוצות מתוך "סמינר חדשנות בניהול מותגים ואסטרטגיה שיווקית", בגמר הארצי בתחרות L'OREAL Brandstorm, ואחת מהן אף העפילה לגמר העולמי הצפוי להתקיים בחודש הבא!

מדובר בשיתוף פעולה ייחודי שמקיים בית הספר עם חברת הטיפוח. במסגרת הסמינר כל צוות סטודנטים מנהל מחקר שיווקי ומגבש אסטרטגיה ותוכנית פעולה להתמודדות עם אתגר זה. הצוותים הנבחרים מתחרים בתחרות אזורית וארצית, והצוות שיעבור את שני אלו, יזכה לנסוע לייצג את ישראל בתחרות הגלובאלית שתתקיים בפריז, בקיץ הקרוב.

התחרות הארצית התקיימה במשרדי ההנהלה של לוריאל ישראל מול מנכ"ל החברה, אלי שגיב, וכל ההנהלה הבכירה.

הקבוצה של עידו רוזנטל, סיואר עותמאן וניצן בר-אליה אומנם לא העפילה לגמר, אך הביאה הרבה כבוד לבית הספר! "הרעיון שלנו היה קרם פנים המאוחסן בתוך קפסולות העשויות מאצות מתכלות. בצורה כזו הן גם שומרות על טריות המוצר עצמו, וגם לאחר סיום החפיסה ניתן לעשות שימוש חוזר בקפסולה ולקבל מילוי נוסף של קרם, או לחילופין- לשים את הקפסולה המתכלה בתוך עציץ, כמו מעין קומפוסט. מלבד המוצר, ישנה אפליקציה אשר סופרת את ימי השימוש בקרם, ובה המשתמש מגדל עץ, הגדל בכל יום בו השתמש בקרם".

הקבוצה שהפעילה לשלב הבא- עדי עוזר, יובל מורוז ואבי גולדמן, יזמה מוצר של קעקועים זמניים מותאמים אישית, המודפסים במדפסת לייזר ומוכנים לשימוש אישי. הקעקועים יכילו תוספת ויטמינים הטובה לעור, והם יהיו 100% סביבתיים, שכן הם ניתנים למחזור ומתכלים. בנוסף, תהיה אפליקציה ובה קהילה של משתמשי הקעקועים, דרכה ניתן לרכוש ולהזמין אונליין קעקועים בעיצובים של משתמשים אחרים, לעלות למכירה את שלך וכו'.

תודה לצוות הסמינר על ההנחייה, לד"ר שרון הורסקי מנחת הקורס, ועוזרת ההוראה דניאלה גרסון.

וכמובן, תודה ללוריאל ישראל על שיתוף הפעולה!

קבוצת סטודנטים בתחרות לוריאל

קבוצת סטודנטים בתחרות לוריאל