אנחנו צוות 22 שמורכב מאורי ברכה, הילה הילל ודן קורב, בהובלתה של המנטורית המעולה שרון שיפ שנרתמה למטרה לצד עיסוקה הבכיר בחברת טבע. צוותנו לחברה בשם תמר חסון שעוסקת בגידול, שיווק, אריזת והפצת תמרי פרימיום מהודרים הגדלים באיזור עמק הירדן.
רוב פעילות העסק עד לתחילת המלחמה התבססה על הפצת התמרים בבתי מלון ברחבי הארץ ברשתות מוכרות כגון ישרוטל ואטלס. אך משעה שהחלה המלחמה, רשתות בתי המלון, שהפנו את מאמצם לאירוח מפוני קווי העימות, חדלו מלרכוש ולהפיץ את התמרים המהודרים שמשווקת חברת תמר חסון נוכח העלויות המוגברות היות והמוצר הינו מוצר פרימיום.
ישבנו יחד עם עידו, מנהל החברה, והצגנו בפניו אלטרנטיבות שיווקיות שמטרתן "להפוך את הלימון ללימונדה״, תוך התמקדות בתוצרת הישראלית ופתיחת קווי שיווק חדשים, בדגש על שיתופי פעולה עם מגדלים אחרים, יצירת מארזים חדשים, וניצול מצבי quick wins אפשריים שהתעוררו דווקא בעקבות המצב.