3b8f83af188ecdccf052faedfde1cf0f

משולחן החוקר/ת

פרופ' רננה פרס

Visual Elicitation of Brand Perception

מחקרה של פרופ' רננה פרס

נסו לחשוב על מותג ידוע ומוכר – "קוקה קולה" למשל, או "סטארבקס", או "אייפון". כל מותג כזה הוא אוסף של הרבה מאוד אסוציאציות שנמצאות בתודעה הקולקטיבית של צרכנים ומשתמשים. הבנה של האסוציאציות האלה היא המפתח לפעילות שיווקית מוצלחת. במחקר חדשני שהתפרסם זה עתה, מציגה פרופ' רננה פרס וצוות המחקר שלה, שיטה מבוססת אינטליגנציה מלאכותית לשחזור ופיענוח של האסוציאציות האלה.

 

המשך קריאה >
פרופ' ניקול אדלר

שווקי תחבורה לפי תורת המשחקים: פרופ' ניקול אדלר, דיקנית בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית

במאמר העוסק ביישום רעיונות מתורת המשחקים, על שווקי התחבורה, אדלר הציגה את המודלים הנפוצים ביותר בספרות הרלוונטית, הדגישה את ההבדלים בין נקודות שיווי המשקל (Nash equilibrium) של השוק כתוצאה מבחירה באסטרטגיות משחק שונות ואף הציעה אפיקי מחקר נוספים, שטרם נבחנו בספרות.

 

מה הקשר בין תורת המשחקים לתחבורה?

מסתבר שקיים קשר הדוק. בין אם מדובר בעבודות תשתית (שכירושלמים אנחנו מכירים טוב טוב), מפעילי תחבורה ציבורית או חברות תעופה, שוק התחבורה רווי באינטראקציות בין מקבלי החלטות.

המשך קריאה >