check
יעל ציפור אונגר, סמנכ״לית כספים בחברת טבע מלווה את "האביר המתוק" עסק לדוכני מזון | בית הספר למנהל עסקים 

יעל ציפור אונגר, סמנכ״לית כספים בחברת טבע מלווה את "האביר המתוק" עסק לדוכני מזון

24 ינואר, 2024
יעל וחברת teva

היי כולם/ן אנחנו צוות 7! אופיר שרמן, אסתר וסרמן ואור טרגר המנטורית שמלווה אותנו היא יעל ציפור אונגר, סמנכ״לית כספים בחברת טבע ועם ניסיון רחב בתחום.

העסק אותו קיבלנו ללוות הוא ״האביר המתוק״. עסק שפונה משדרות, אשר החל את דרכו כ-3 חודשים לפני המלחמה. העסק מציע דוכני מזון כגון פופקורן, צמר גפן מתוק, נקניקיה בלחמניה, וופל בלגי ברד ועוד. דוכנים טעימים שכל ייעודם הוא לשמח ילדים ובני נוער באירועים.

 

 

איתמר, בעל העסק, משרת מתחילת המלחמה במילואים ולכן גם הקשר איתו בשלט רחוק. בימים אלו אחותו מסייעת לו בבניית העסק ובכל התיאומים הנדרשים. בשל העובדה שאיתמר במילואים וכן מדובר בעסק חדש, העסק נתקל בבעיות של שיווק העסק, פיתוחו והקפצתו, מחירון מסודר ורווחי. כצעד ראשון, אנחנו עובדות על תוכנית עבודה הכוללת בעיקרה נסיונות של שיווק בדיגיטל, הדפסת מגנטים ועלונים. בנוסף והחשוב מכל, אנחנו בונות לאיתמר מחירון מוסכם הכולל תמחור של כל מוצר לפי כמות אנשים באירוע, מחירים להשכרת ציוד וכו, כך שהעסק יוכל להיות רווחי. אנחנו שואפות שהעסק יגיע לאירועים שונים וכך יוכל לצבור תאוצה ונוכל להתקדם לשלבים הבאים. יש לנו מגוון נושאים לטיפול להמשך כמו העסקת עובדים, פנייה לחברות גדולות, אפשרות לדוכנים עבור מבוגרים ועוד מגוון רעיונות.