תכנית ות"ת של מלגות בתר-דוקטורט

2 מאי, 2024
pic

 

המועצה להשכלה גבוהה פותחת מחזור חדש של תכנית מלגות ות"ת לבתר-דוקטורנטים מצטיינים בתחום מדעי הנתונים שהתקבלו / יתקבלו לפוסט-דוקטורט החל משנת הלימודים תשפ"ה.

מצ"ב תקנון המלגה, טופס הגשת מועמדות וטבלה, בה יש לעדכן את פרטי המועמד.

ניתן להגיש מועמדות רק אם ב 1.09.2024 לא יחלפו למעלה מחמש שנים ממועד קבלת התואר השלישי.

המלגה בגובה 60,000 $US/לשנה, ותינתן במשך שנתיים. המשך המלגה בשנה השנייה יאושר רק לאחר אישור ות"ת על דו"ח התקדמות במחקר בשנה הראשונה למלגה.

הערות חשובות:

  • הגשת המועמדות אינה מותנית במציאת מקום השתלמות בחו"ל  עד להגשת המועמדות. הענקת המלגה במקרה של זכייה מותנית בשליחת אסמכתא של קבלת  הזוכה להשתלמות  ממוסד המארח לפני ה-1.09.2024 ורשימת מקורות מימון נוספים שהזוכה השיג עבור ביצוע הפוסט-דוקטורט
  • אנא הסבו את תשומת המועמדים שמועד האחרון להגשה הקובע הינו המועד שנקבע בפקולטה/ביה"ס ואין להתייחס למועד המופיע במסמך המצורף, שהוא המועד עבור ההגשה מטעם האוניברסיטה לות"ת , אחרי מיונים הפנימיים
  • נא לוודא שמכתבי ההמלצה כתובים על נייר עם לוגו של מוסד האקדמי שבו הוא חבר סגל, חתומים ע"י הממליץ ואינן באורך שעולה על 2 עמודים, בהתאם לסעיף 3.5 בעמוד 3 בתקנון המצורף.

הנכם מתבקשים להעביר אלי את תיקי המועמד/ים בקובץ PDF אחד, התיק חייב להתחיל עם הטופס המצורף ולכלול את המסמכים שמפורטים בעמוד 3 בקובץ המצורף, למעט המסמכים שרלוואנטיים להגשה מטעם האוניברסיטה.

מועד האחרון להגשת תיק המועמדות :יום חמישי 16.5.2024.

טופס הגשת מעמדות

טופס רשימת מועמדים למלגות בתר-דוקטורט