ברכות לפרופ׳ רננה פרס על זכייתה בפרס Steenkamp Long Term Impact Award על מאמר בנושא חדירת מוצרים חדשים לשוק!
1 יוני, 2022
בשבוע שעבר, התמודדו שתי קבוצות מתוך "סמינר חדשנות בניהול מותגים ואסטרטגיה שיווקית", בגמר הארצי בתחרות L'OREAL Brandstorm, ואחת מהן אף העפילה לגמר העולמי הצפוי להתקיים בחודש הבא!
מדובר בשיתוף פעולה ייחודי שמקיים בית הספר עם חברת הטיפוח. במסגרת הסמינר כל צוות סטודנטים מנהל מחקר שיווקי ומגבש אסטרטגיה ותוכנית פעולה להתמודדות עם אתגר זה. הצוותים הנבחרים מתחרים בתחרות אזורית וארצית, והצוות שיעבור את שני אלו, יזכה לנסוע לייצג את ישראל בתחרות הגלובאלית שתתקיים בפריז, בקיץ הקרוב.