3b8f83af188ecdccf052faedfde1cf0f

Visual Elicitation of Brand Perception

716efd09feab798fda3caf234d28a1fa

מחקרה של פרופ' רננה פרס

נסו לחשוב על מותג ידוע ומוכר – "קוקה קולה" למשל, או "סטארבקס", או "אייפון". כל מותג כזה הוא אוסף של הרבה מאוד אסוציאציות שנמצאות בתודעה הקולקטיבית של צרכנים ומשתמשים. הבנה של האסוציאציות האלה היא המפתח לפעילות שיווקית מוצלחת. במחקר חדשני שהתפרסם זה עתה, מציגה פרופ' רננה פרס וצוות המחקר שלה, שיטה מבוססת אינטליגנציה מלאכותית לשחזור ופיענוח של האסוציאציות האלה.