מחקרה של פרופ' רננה פרס
נסו לחשוב על מותג ידוע ומוכר – "קוקה קולה" למשל, או "סטארבקס", או "אייפון". כל מותג כזה הוא אוסף של הרבה מאוד אסוציאציות שנמצאות בתודעה הקולקטיבית של צרכנים ומשתמשים. הבנה של האסוציאציות האלה היא המפתח לפעילות שיווקית מוצלחת. במחקר חדשני שהתפרסם זה עתה, מציגה פרופ' רננה פרס וצוות המחקר שלה, שיטה מבוססת אינטליגנציה מלאכותית לשחזור ופיענוח של האסוציאציות האלה.
לקריאת המחקר | 1.23 MB | |
כתבה בעברית | 191 KB |