מרכז אנליטיקה עסקית ושיווק

גולדמן קיימרט

מרכז הוקם בשנת 1990 במטרה לעודד מחקרים בתחום תורת השיווק, תפקוד מערכות קמעונאות, שיווק בינלאומי וניהול שיווק. המרכז יזם והקים מעבדה ייחודית וחדשנית ל"הדמית קניה", המובילה בסוגה בעולם, והיא מהווה מוקד למחקרי התנהגות צרכנים בסופרמרקטים וחנויות כלבו.

החוקרים המרכז

ד"ר בנימין עוז

ד"ר בנימין עוז

ד"ר בנימין עוז הוא מרצה במחלקה לחקר ביצועים בבית הספר למנהל עסקים. בנוסף הוא משמש כחבר מועצה באגודה הישראלית לחקר ביצועים (אילב), וחבר בארגון INFORMS הבינלאומי.

קרא עוד
ד"ר עוז קיבל את תואר הדוקטורט שלו בסטטיסטיקה מהאוניברסיטה העברית במסלול הישיר בסטטיסטיקה וחקר ביצועים. כמו כן הוא מחזיק בתואר בוגר בסטטיסטיקה וכלכלה, גם הם מטעם האוניברסיטה העברית.

ד"ר עוז שימש כעמית מחקר במחלקה לסטטיסטיקה של אוניברסיטת אוקלנד (Auckland). מחקריו מתמקדים בנושאים של קבלת החלטות, מודלים של תורים, והתנהגות אסטרטגית בתורים, ומיישמים מודלים סטוכסטיים, הסתברות יישומית, תורת התורים ותורת המשחקים. מחקריו פורסמו בכתבי עת אקדמיים מובילים, ביניהם:

Management Science, Naval Research Logistics, European Journal of Operational Research.

ד"ר עוז זכה בפרסים רבים, כאשר הבולטים שבהם הינם פרס Takács מטעם גוף המחקר SMACS שבאוניברסיטת גנט (Ghent) ופרס אברהם מחרז מטעם אוניברסיטת בן גוריון והאגודה הישראלית לחקר ביצועים, שניהם על עבודת דוקטורט מצטיינת.

 
קראו פחות
ד"ר יונתן זוארי

ד״ר יונתן זוארי

במסלול המקביל
ד״ר יונתן זוארי הוא חבר סגל בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית. ד״ר זוארי הוא בעל תואר ראשון במתמטיקה מהאוניברסיטה הפתוחה, ואת התואר השני בסטטיסטיקה והדוקטורט בסטטיסטיקה והסתברות קיבל מהאוניברסיטה העברית. תחומי המחקר שלו הם חשבון סטוכסטי, מתמטיקה פיננסית, הסתברות, סטטיסטיקה ומדעי הנתונים.
Dr. Yaniv Dover

ד"ר יניב דובר

ד״ר יניב דובר הוא מרצה בכיר בשיווק בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית, וחבר במרכז פדרמן לחקר הרציונליות.

קרא עוד
דובר הוא בעל תואר ראשון ושני בפיסיקה וקיבל את הדוקטורט מהאוניברסיטה העברית, ואת הפוסט דוקטורט מבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת ייל. הוא שימש כפרופסור בבית הספר למנהל עסקים באוניסרסיטת דרטמות׳.

תחום המחקר שלו מתמקד בקשרים ודינמיקות חברתיות, קהילות אינטרנטיות, ניהול ושיווק רשתות חברתיות, תוכן גולשים, שיווק דיגיטלי ופיזור מידע וחידושים.

במהלך הדוקטורט, זכה במגוון מלגות, ביניהן מלגה לשלוש שנים מטעם המרכז למרוכבות עבור דוקטורנטים מצטיינים, מלגה לסטודנטים בין תחומיים מטעם GIACS, ומלגה מטעם האוניברסיטה העברית. בנוסף, זכה במגוון מענקים ופרסים, ביניהם מענק ISF, פרס Abe Gray עבור הצטיינות במחקר ומענק מקרן המדע הישראלית. עבודותיו התפרסמו במגוון ערומי תקשורת, בניהם המגזין Forbes, NPR, כאן חדשות, גלובס ועוד.

הוא מלמד את הקורסים יסודות השיווק, כיצד מנהלים את הקשר עם הלקוח (CRM) ושיטות במחקר שווקים.

קראו פחות
Prof. Lev Muchnik

פרופ' לב מוצ'ניק

David Goldman Chair in Data, Entrepreneurship
סגן דיקן לענייני מחקר
ראש התמחות במדע המידע בניהול MBA
ראש תוכנית הלימודים לתלמידי מחקר
מנהל מרכז קיימרט

לב מוצ'ניק הוא פרופסור חבר במחלקה למדעי הנתונים בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית. מחקריו האחרונים התמקדו בתיאורטית ובעיות אמפיריות הקשורות למבנה ולהתפתחות של רשתות חברתיות, כמו גם השפעות עמיתים, התפשטות נורמות התנהגות, דיפוזיה של מידע ועוד.

קרא עוד

פרופ' מוצ'ניק הוא בעל דוקטורט בפיזיקה מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון בפיסיקה מהאוניברסיטה העברית.

בנוסף לניסיונו האקדמי, פרופסור מוצ'ניק שימש כחוקר מבקר במיקרוסופט, ומדען מחקר בכיר בבית הספר שטרן לעסקים בניו יורק.

הוא מלמד את הקורסים במדעי הנתונים, Big Data Analytics ו- Information Science ומחקריו פורסמו בכתבי עת מובילים כגון- Reports Science, Network Science, Scientific

 

פרופ' מוצ'ניק בעיתונות

YNET - בזמן הקורונה: הישגים ופרסים לאקדמיה הישראלית 

Nature: Effect of Bromide Ions on Junctional Transmission

קראו פחות
פרופ' רונן פלדמן

פרופ' רונן פלדמן

רונן פלדמן הוא פרופ' מן המניין במחלקה למדע המידע בניהול. פרופ' פלדמן הוא מייסד תאגיד ClearForest, שהיה מחלוצי היישום של כריית טקסט בתעשייה ועבודתו צוטטה בעיתונות על ידי פורבס, גלובס, VentureBeat, מגזין הסוחרים וכלכליסט.

קרא עוד

פרופ' פלדמן מחזיק בדוקטורט במדעי המחשב מאוניברסיטת קורנל, תואר שני במדעי המחשב מאוניברסיטת בר-אילן, ותואר ראשון במתמטיקה, פיזיקה ומדעי המחשב מהאוניברסיטה העברית. הוא מלמד את הקורסים "כריית טקסט ויישומים עסקיים" ו"מדע הנתונים למימון", ואת הסמינר במדעי הנתונים.

 
קראו פחות
פרופ' רננה פרס

פרופ' רננה פרס

הקתדרה לשיווק על שם קיימרט
ראש המחלקה לשיווק
ראש תכנית IMBA

רננה פרס היא ראש התמחות שיווק בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית. פרס קיבלה את תואר הדוקטורט שלה בשיווק מטעם בית הספר רקנאטי למנהל עסקים שבאוניברסיטת תל אביב. כמו כן, היא בוגרת תואר ראשון ושני בפיזיקה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

קרא עוד

פרס מכהנת כסגנית הנשיא של האקדמיה האירופאית למדעים (EMAC). היא נבחרה להיות Fellow של האקדמיה , האישה החמישית, והישראלית השלישית אי פעם שזכתה לכבוד הזה.

פרס שימשה כפרופסור אורחת בבית הספר וורטון (Wharton) שבאוניברסיטת פנסילבניה, ובבית הספר שטרן (Stern) למנהל עסקים ב - NYU. מחקריה של פרס פורסמו בכתבי עת מובילים בשיווק ובפיזיקה, ביניהם:  The International Journal of Research in Marketing (שבו היא גם משמשת כעורכת בכירה), PhysicaA ,Marketing Scienceבנוסף לכך, פרופסור פרס הוציאה לאור את הספר: Innovation DiffusionNew Product Growth and Image Analytics in Marketing.

פרס ייסדה את חברת PerSay Ltd, סטארט – אפ ישראלי שהתמקד בפיתוח ויישום אלגוריתמים לזיהוי קולי, ושימשה כמנכ"לית החברה. כיום היא משמשת כחברת דירקטוריון בקופת הגמל "העתיד", וחברה בוועדה להשקעות אלטרנטיביות.

פרופסור פרס נבחרה על ידי ארגון DocSIG כאחת מ-50 החוקרים הפרודוקטיביים ביותר, וזכתה בתחרות "Ideas Challenge" של ארגון Marketing Research Institute.

 

פרופ' פרס בעיתונות

פרופ' רננה פרס: "עוטפים את העוטף" באותנטיות, בהקשבה ובצניעות

פרויקט הסיוע לעסקים בעוטף

פיזיקאית ומוזיקאית? ניוטון, ווי הב א פרובלם! ראיון עם פרופסור רננה פרס

גלובס: שיימינג ופרסום שלילי

ליידי גלובס: להפוך למותג בשוק העבודה

 
קראו פחות
sharon pic

ד"ר שרון אריאלי

ד״ר שרון אריאלי היא מרצה בכירה בחוג לאסטרטגיה בבית הספר למנהל עסקים של האוניברסיטה העברית, וחברה במרכז K-Mart לשיווק קמעונאי ובינלאומי, בוועדת ההיגוי של מרכז אספר ליזמות וחדשנות ובוועדת האתיקה של בית הספר לעסקים.

קרא עוד

היא חוקרת את ההשפעה האינטראקטיבית של אישיות וגורמים חברתיים על התנהגות ובחירות הרלוונטיות להקשר הארגוני. המחקר שלה מתמקד בהנחיית היצירתיות של עובדים, צוותים וארגונים; השפעת הערכים על התנהגות ארגונית, יחסי הגומלין בין תרבות לחשיבה תרבותית וביצועים בארגונים, ורב-תרבותיות במקום העבודה.

ד"ר אריאלי שימשה כחוקרת סמכה לאחר דקטורט באוניברסיטת מישיגן. המחקר שלה פורסם בכתב העת Journal of Personality and Social Psychology, Journal of Experimental Psychology: Applied,Journal of Experimental Psychology: General, Applied Psychology: An International Review, Journal of Experimental Social Psychology, Cognition, Academy of Management Learning and Education, Journal of Applied Research in Memory and Cognition, Journal of Personality ו-Journal of Organizational Behavior. היא חברה בוועדת המערכת של the Journal of Experimental Psychology: Applied.

היא זכתה בפרס נשיא גריי למצטיינים ובפרס גולדה מאיר. בנוסף, היא זכתה במספר מענקים, כולל קרן המדע הישראלית (ISF), מענק נסיעות רקנאטי, מענק דוקטורט של נאמני קרנות ישראל (I.F.T), הידידים הקנדיים של האוניברסיטה העברית בירושלים, מענק מלגת פיטר לופיד, ואת גל-אד גרנט.

ד"ר אריאלי סיימה את הדוקטורט שלה במנהל עסקים; תואר שני במנהל עסקים, ותואר ראשון במנהל עסקים ותקשורת מהאוניברסיטה העברית.

היא מלמדת את הקורסים ניהול אסטרטגי, יצירתיות בשיווק ועסקים, יצירתיות וחדשנות בארגונים וסדנה מעשית בניהול.

 

קראו פחות