פרופ' רננה פרס

פרופ' רננה פרס
פרופ'
רננה
פרס
הקתדרה לשיווק על שם קיימרט
ראש המחלקה לשיווק
ראש תכנית IMBA

רננה פרס היא ראש התמחות שיווק בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית. פרס קיבלה את תואר הדוקטורט שלה בשיווק מטעם בית הספר רקנאטי למנהל עסקים שבאוניברסיטת תל אביב. כמו כן, היא בוגרת תואר ראשון ושני בפיזיקה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

פרס מכהנת כסגנית הנשיא של האקדמיה האירופאית למדעים (EMAC). היא נבחרה להיות Fellow של האקדמיה , האישה החמישית, והישראלית השלישית אי פעם שזכתה לכבוד הזה.

פרס שימשה כפרופסור אורחת בבית הספר וורטון (Wharton) שבאוניברסיטת פנסילבניה, ובבית הספר שטרן (Stern) למנהל עסקים ב - NYU. מחקריה של פרס פורסמו בכתבי עת מובילים בשיווק ובפיזיקה, ביניהם:  The International Journal of Research in Marketing (שבו היא גם משמשת כעורכת בכירה), PhysicaA ,Marketing Scienceבנוסף לכך, פרופסור פרס הוציאה לאור את הספר: Innovation DiffusionNew Product Growth and Image Analytics in Marketing.

פרס ייסדה את חברת PerSay Ltd, סטארט – אפ ישראלי שהתמקד בפיתוח ויישום אלגוריתמים לזיהוי קולי, ושימשה כמנכ"לית החברה. כיום היא משמשת כחברת דירקטוריון בקופת הגמל "העתיד", וחברה בוועדה להשקעות אלטרנטיביות.

פרופסור פרס נבחרה על ידי ארגון DocSIG כאחת מ-50 החוקרים הפרודוקטיביים ביותר, וזכתה בתחרות "Ideas Challenge" של ארגון Marketing Research Institute.

 

פרופ' פרס בעיתונות

פרופ' רננה פרס: "עוטפים את העוטף" באותנטיות, בהקשבה ובצניעות

פרויקט הסיוע לעסקים בעוטף

פיזיקאית ומוזיקאית? ניוטון, ווי הב א פרובלם! ראיון עם פרופסור רננה פרס

גלובס: שיימינג ופרסום שלילי

ליידי גלובס: להפוך למותג בשוק העבודה