פרופ' רננה פרס

פרופ' רננה פרס
סגן דיקן לקשרי חוץ, ראש ההתמחות בשיווק MBA
חדר 5115

רננה פרס היא פרופסור חבר לשיווק בבית הספר למנהל עסקים שבאוניברסיטה העברית. פרס קיבלה את תואר הדוקטורט שלה בשיווק מטעם בית הספר רקנטי למנהל עסקים שבאוניברסיטת תל אביב. כמו כן, היא בוגרת תואר ראשון ושני בפיזיקה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

פרס שימשה כפרופסור אורחת בבית הספר וורטון (Wharton) שבאוניברסיטת פנסילבניה, ובבית הספר שטרן (Stern) למנהל עסקים ב - NYU. מחקריה של פרס פורסמו בכתבי עת מובילים בשיווק ובפיזיקה, ביניהם:  The International Journal of Research in Marketing (שבו היא גם משמשת כעורכת בכירה), PhysicaA ,Marketing Science. בנוסף לכך, פרופסור פרס הוציאה לאור את הספרים: Innovation Diffusion, New Product Growth and Image Analytics in Marketing.

פרס ייסדה את חברת PerSay Ltd, סטארט – אפ ישראלי שהתמקד בפיתוח ויישום אלגוריתמים לזיהוי קולי, ושימשה כמנכ"לית החברה. כיום היא משמשת כחברת דירקטוריון בקופת הגמל "העתיד", וחברה בוועדה להשקעות אלטרנטיביות.

פרופסור פרס נבחרה על ידי ארגון DocSIG כאחת מ-50 החוקרים הפרודוקטיביים ביותר, וזכתה בתחרות "Ideas Challenge" של ארגון Marketing Research Institute.

 

פרופ' פרס בעיתונות

פיזיקאית ומוזיקאית? ניוטון, ווי הב א פרובלם! ראיון עם פרופסור רננה פרס

גלובס: שיימינג ופרסום שלילי

ליידי גלובס: להפוך למותג בשוק העבודה