ד״ר שרון הורסקי היא מרצה בכירה במחלקה לשיווק. היא מכהנת כמנהלת אקדמית בתכנית חילופי הסטודנטים בבית הספר למנהל עסקים ונציגה בוועדת ההיגוי של ״שיווק בישראל״. בעלת דוקטורט בשיווק כמותי מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת ברקלי. כמו כן היא בעלת תואר ראשון בכלכלה, סטטיסטיקה וחקר ביצועים מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ברקלי. במחקריה מתמחה הורסקי בניתוח כלכלי ואמפירי של התנהגות הצרכנים וחברות בהקשר לפעילות שיווקית, תוך התמקדות בענף הפרסום.
ד״ר הורסקי הייתה מועמדת בשלב הגמר לקבלת הפרס היוקרתי INFORMS Bass וזכתה בפרס CBRE עבור מחקריה. מחקריה פורסמו בכתבי עת מובילים בשיווק ביניהם
Marketing Science , Journal of Marketing Research. מחקריה קיבלו תהודה בעיתונות העסקית הבינלאומית בעיתונים ״Science Daily״, ״Psychology Today״ , Market Watch, ובעיתונות הישראלית – Ynet, עיתון הארץ, גלובוס, מעריב וג'רוזלם פוסט. בנוסף, היא אורחת תדירה בתכניות רדיו העוסקות בטרנדים שיווקיים.
ד"ר הורסקי זוכה במגוון פרסים על הוראה והיא מלמדת קורסים בתואר השני באסטרטגיית שיווק מתקדמת, באסטרטגיית פרסום וסמינר בשיווק, פרסום ודיגיטל. בנוסף מעבירה את הקורס יסודות השיווק ומובילה סטודנטים בתחרות הבינלאומית ״L'Oréal Brandstorm״.