פרופ' חזי אופיר
חזי אופיר הוא פרופסור אמריטוס בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית.
הוא מחזיק בתואר שני ושלישי מבית הספר לעסקים של אוניברסיטת קולומביה לאחר תארים B.Sc. ו-M.Sc בהנדסה.
אתר זה משתמש בקובצי Cookie כדי לעזור לנו להעניק לך את החוויה הטובה ביותר כשאתה מבקר באתר שלנו. על ידי המשך השימוש באתר זה, אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות אלו.
חזי אופיר הוא פרופסור אמריטוס בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית.
הוא מחזיק בתואר שני ושלישי מבית הספר לעסקים של אוניברסיטת קולומביה לאחר תארים B.Sc. ו-M.Sc בהנדסה.
ד״ר יניב דובר הוא מרצה בכיר בשיווק בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית, וחבר במרכז פדרמן לחקר הרציונליות.
תחום המחקר שלו מתמקד בקשרים ודינמיקות חברתיות, קהילות אינטרנטיות, ניהול ושיווק רשתות חברתיות, תוכן גולשים, שיווק דיגיטלי ופיזור מידע וחידושים.
במהלך הדוקטורט, זכה במגוון מלגות, ביניהן מלגה לשלוש שנים מטעם המרכז למרוכבות עבור דוקטורנטים מצטיינים, מלגה לסטודנטים בין תחומיים מטעם GIACS, ומלגה מטעם האוניברסיטה העברית. בנוסף, זכה במגוון מענקים ופרסים, ביניהם מענק ISF, פרס Abe Gray עבור הצטיינות במחקר ומענק מקרן המדע הישראלית. עבודותיו התפרסמו במגוון ערומי תקשורת, בניהם המגזין Forbes, NPR, כאן חדשות, גלובס ועוד.
הוא מלמד את הקורסים יסודות השיווק, כיצד מנהלים את הקשר עם הלקוח (CRM) ושיטות במחקר שווקים.
ד״ר שרון הורסקי היא מרצה בכירה במחלקה לשיווק. היא מכהנת כמנהלת אקדמית בתכנית חילופי הסטודנטים בבית הספר למנהל עסקים ונציגה בוועדת ההיגוי של ״שיווק בישראל״.
ד״ר הורסקי הייתה מועמדת בשלב הגמר לקבלת הפרס היוקרתי INFORMS Bass וזכתה בפרס CBRE עבור מחקריה. מחקריה פורסמו בכתבי עת מובילים בשיווק ביניהם
Marketing Science , Journal of Marketing Research. מחקריה קיבלו תהודה בעיתונות העסקית הבינלאומית בעיתונים ״Science Daily״, ״Psychology Today״ , Market Watch, ובעיתונות הישראלית – Ynet, עיתון הארץ, גלובוס, מעריב וג'רוזלם פוסט. בנוסף, היא אורחת תדירה בתכניות רדיו העוסקות בטרנדים שיווקיים.
ד"ר הורסקי זוכה במגוון פרסים על הוראה והיא מלמדת קורסים בתואר השני באסטרטגיית שיווק מתקדמת, באסטרטגיית פרסום וסמינר בשיווק, פרסום ודיגיטל. בנוסף מעבירה את הקורס יסודות השיווק ומובילה סטודנטים בתחרות הבינלאומית ״L'Oréal Brandstorm״.
רננה פרס היא ראש התמחות שיווק בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית. פרס קיבלה את תואר הדוקטורט שלה בשיווק מטעם בית הספר רקנאטי למנהל עסקים שבאוניברסיטת תל אביב. כמו כן, היא בוגרת תואר ראשון ושני בפיזיקה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.
פרס מכהנת כסגנית הנשיא של האקדמיה האירופאית למדעים (EMAC). היא נבחרה להיות Fellow של האקדמיה , האישה החמישית, והישראלית השלישית אי פעם שזכתה לכבוד הזה.
פרס שימשה כפרופסור אורחת בבית הספר וורטון (Wharton) שבאוניברסיטת פנסילבניה, ובבית הספר שטרן (Stern) למנהל עסקים ב - NYU. מחקריה של פרס פורסמו בכתבי עת מובילים בשיווק ובפיזיקה, ביניהם: The International Journal of Research in Marketing (שבו היא גם משמשת כעורכת בכירה), PhysicaA ,Marketing Science. בנוסף לכך, פרופסור פרס הוציאה לאור את הספר: Innovation Diffusion, New Product Growth and Image Analytics in Marketing.
פרופסור פרס קיבלה את פרס מפעל הפיס לאמנויות ומדעים ע"ש לנדאו לשנת 2024 - על המיזם לשיקום עסקים קטנים ובינוניים שנפגעו במלחמה.
פרס ייסדה את חברת PerSay Ltd, סטארט – אפ ישראלי שהתמקד בפיתוח ויישום אלגוריתמים לזיהוי קולי, ושימשה כמנכ"לית החברה. כיום היא משמשת כחברת דירקטוריון בקופת הגמל "העתיד", וחברה בוועדה להשקעות אלטרנטיביות.
פרופסור פרס נבחרה על ידי ארגון DocSIG כאחת מ-50 החוקרים הפרודוקטיביים ביותר, וזכתה בתחרות "Ideas Challenge" של ארגון Marketing Research Institute.
פרופ' רננה פרס: "המיזם הוא הצו 8 שלי. כל מה שאני יודעת, כל מה שלמדתי כל החיים"
פרופ' רננה פרס: "עוטפים את העוטף" באותנטיות, בהקשבה ובצניעות
פיזיקאית ומוזיקאית? ניוטון, ווי הב א פרובלם! ראיון עם פרופסור רננה פרס
ליידי גלובס: להפוך למותג בשוק העבודה