ד"ר שרון הורסקי

שרון הורסקי
ראש התכנית לחילופי סטודנטים
חדר 5130

ד״ר שרון הורסקי היא מרצה בכירה במחלקה לשיווק ו-Golda Meir Fellow. היא מכהנת כמנהלת אקדמית בתכנית חילופי הסטודנטים בבית הספר למנהל עסקים ונציגה בוועדת ההיגוי של ״שיווק בישראל״. בעלת דוקטורט בשיווק כמותי מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת ברקלי. כמו כן היא בעלת תואר ראשון בכלכלה, סטטיסטיקה וחקר ביצועים מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ברקלי. במחקריה מתמחה הורסקי בניתוח כלכלי ואמפירי של התנהגות הצרכנים וחברות בהקשר לפעילות שיווקית, תוך התמקדות בענף הפרסום.

ד״ר הורסקי הייתה מועמדת בשלב הגמר לקבלת הפרס היוקרתי INFORMS Bass, וזכתה במגוון פרסים על הוראה. מחקריה פורסמו בכתבי עת מובילים בשיווק ביניהם Marketing Science , Journal of Marketing Research. מחקריה קיבלו תהודה בעיתונות העסקית הבינלאומית בעיתונים ״Science Daily״, ״Psychology Today״, ובעיתונות הישראלית - Ynet ועיתון הארץ. בנוסף, היא אורחת תדירה בתכניות רדיו העוסקות בטרנדים שיווקיים.

היא מלמדת קורסים בתואר השני באסטרטגיית שיווק מתקדמת, באסטרטגיית פרסום וסמינר בשיווק ופרסום. בנוסף מעבירה את הקורס יסודות השיווק ומובילה סטודנטים בתחרות הבינלאומית ״L'Oréal Brandstorm״.