ד״ר שרון אריאלי היא מרצה בכירה בחוג לאסטרטגיה בבית הספר למנהל עסקים של האוניברסיטה העברית, וחברה במרכז K-Mart לשיווק קמעונאי ובינלאומי, בוועדת ההיגוי של מרכז אספר ליזמות וחדשנות ובוועדת האתיקה של בית הספר לעסקים.
היא חוקרת את ההשפעה האינטראקטיבית של אישיות וגורמים חברתיים על התנהגות ובחירות הרלוונטיות להקשר הארגוני. המחקר שלה מתמקד בהנחיית היצירתיות של עובדים, צוותים וארגונים; השפעת הערכים על התנהגות ארגונית, יחסי הגומלין בין תרבות לחשיבה תרבותית וביצועים בארגונים, ורב-תרבותיות במקום העבודה.
ד"ר אריאלי שימשה כחוקרת סמכה לאחר דקטורט באוניברסיטת מישיגן. המחקר שלה פורסם בכתב העת Journal of Personality and Social Psychology, Journal of Experimental Psychology: Applied,Journal of Experimental Psychology: General, Applied Psychology: An International Review, Journal of Experimental Social Psychology, Cognition, Academy of Management Learning and Education, Journal of Applied Research in Memory and Cognition, Journal of Personality ו-Journal of Organizational Behavior. היא חברה בוועדת המערכת של the Journal of Experimental Psychology: Applied.
היא זכתה בפרס נשיא גריי למצטיינים ובפרס גולדה מאיר. בנוסף, היא זכתה במספר מענקים, כולל קרן המדע הישראלית (ISF), מענק נסיעות רקנאטי, מענק דוקטורט של נאמני קרנות ישראל (I.F.T), הידידים הקנדיים של האוניברסיטה העברית בירושלים, מענק מלגת פיטר לופיד, ואת גל-אד גרנט.
ד"ר אריאלי סיימה את הדוקטורט שלה במנהל עסקים; תואר שני במנהל עסקים, ותואר ראשון במנהל עסקים ותקשורת מהאוניברסיטה העברית.
היא מלמדת את הקורסים ניהול אסטרטגי, יצירתיות בשיווק ועסקים, יצירתיות וחדשנות בארגונים וסדנה מעשית בניהול.