התמחות
פרופ' חזי אופיר
חזי אופיר הוא פרופסור אמריטוס בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית.
הוא מחזיק בתואר שני ושלישי מבית הספר לעסקים של אוניברסיטת קולומביה לאחר תארים B.Sc. ו-M.Sc בהנדסה.
פרופ' שאול אורג
שאול אורג הוא פרופסור להתנהגות ארגונית בבית הספר למנהל עסקים שבאוניברסיטה העברית. תואר ה-Ph.D של שאול הוא מאוניברסיטת קורנל (Cornell), ובנוסף הוא מחזיק בתואר שני בפסיכולוגיה קלינית מטעם אוניברסיטת בן גוריון, ובתואר ראשון בפסיכולוגיה ובמדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב.
מחקריו של שאול עוסקים בהשפעתן של תכונות וערכים אישיים על העמדות וההתנהגויות של פרטים. אחד ההקשרים שבו מחקריו מתמקדים הוא שינוי ארגוני. מחקרו של אורג התפרסם בכתבי עת המובילים בתחום המנהל, ביניהם, Academy of Management Annals, Academy of Management Review, Journal of Applied Psychology, Psychological Science, ו-Journal of Personality and Social Psychology. שאול היה עורך משנה בכתבי העת Personnel Psychology, ו-Journal of Organizational Behavior, והוא חבר בוועד המנהל שלהם ושל Journal of Change Management.
הוא מלמד את קורס הליבה של התנהגות ארגונית במסגרת התואר הראשון, את קורס שיטות המחקר הכמותיות של ההתמחות ב-MBA, כמו גם קורסים וסמינרים נוספים העוסקים בשינוי ארגוני, מנהיגות ואישיות.
פרופ' מיקי אייזנמן
מיקי איזנמן היא פרופסור חבר בהתמחות להתנהגות ארגונית ובהתמחות ליזמות אסטרטגית בבית הספר למנהל עסקים. היא משמשת כראשת המחלקה לאסטרטגיה ויזמות אסטרטגית.
לפני שהצטרפה לאוניברסיטה העברית, הייתה חברת סגל ב City University of New York's Baruch College.
מחקריה פורסמו בכתבי עת אקדמיים מובילים, ביניהם: Administrative Science Quarterly, Academy of Management Review, Journal of Management Studies.
פרופ' אייזנמן בעיתונות
TheMarker - מה גורם לחוקרת העיצוב להירתע דווקא מהמוצרים של אפל?
ד"ר אליהו-ליאור אמסלם
בוגר תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב, מוסמך בהצטיינות במימון וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית, ודוקטור מטעם בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית. מחקרו עוסק במימון תאגידי, מבנה ההון של הפירמה, ממשל תאגידי, הסדרי חוב וריכוזיות במשק הישראלי.
ד"ר שרון אריאלי
ד״ר שרון אריאלי היא מרצה בכירה בחוג לאסטרטגיה בבית הספר למנהל עסקים של האוניברסיטה העברית, וחברה במרכז K-Mart לשיווק קמעונאי ובינלאומי, בוועדת ההיגוי של מרכז אספר ליזמות וחדשנות ובוועדת האתיקה של בית הספר לעסקים.
היא חוקרת את ההשפעה האינטראקטיבית של אישיות וגורמים חברתיים על התנהגות ובחירות הרלוונטיות להקשר הארגוני. המחקר שלה מתמקד בהנחיית היצירתיות של עובדים, צוותים וארגונים; השפעת הערכים על התנהגות ארגונית, יחסי הגומלין בין תרבות לחשיבה תרבותית וביצועים בארגונים, ורב-תרבותיות במקום העבודה.
ד"ר אריאלי שימשה כחוקרת סמכה לאחר דקטורט באוניברסיטת מישיגן. המחקר שלה פורסם בכתב העת Journal of Personality and Social Psychology, Journal of Experimental Psychology: Applied,Journal of Experimental Psychology: General, Applied Psychology: An International Review, Journal of Experimental Social Psychology, Cognition, Academy of Management Learning and Education, Journal of Applied Research in Memory and Cognition, Journal of Personality ו-Journal of Organizational Behavior. היא חברה בוועדת המערכת של the Journal of Experimental Psychology: Applied.
היא זכתה בפרס נשיא גריי למצטיינים ובפרס גולדה מאיר. בנוסף, היא זכתה במספר מענקים, כולל קרן המדע הישראלית (ISF), מענק נסיעות רקנאטי, מענק דוקטורט של נאמני קרנות ישראל (I.F.T), הידידים הקנדיים של האוניברסיטה העברית בירושלים, מענק מלגת פיטר לופיד, ואת גל-אד גרנט.
ד"ר אריאלי סיימה את הדוקטורט שלה במנהל עסקים; תואר שני במנהל עסקים, ותואר ראשון במנהל עסקים ותקשורת מהאוניברסיטה העברית.
היא מלמדת את הקורסים ניהול אסטרטגי, יצירתיות בשיווק ועסקים, יצירתיות וחדשנות בארגונים וסדנה מעשית בניהול.
גב' לימור בורוט
ד"ר יוחנן ביגמן
ד"ר יוחנן ביגמן הוא חבר סגל ומרצה בכיר בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית. הוא מלמד קורסים באסטרטגיה עסקית ואתיקה בעסקים. במקצועו הוא פסיכולוג חברתי.
ד"ר הילל-לי ביטון
ד"ר הילל-לי ביטון היא חברת סגל במחלקה לחשבונאות בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית.
תחומי המחקר של ד"ר ביטון כוללים גילוי מידע וכן רגולציה פיננסית והשפעותיה ברמת הפירמה ובשווקי ההון ברחבי העולם.
גב' לאה בלוי
תחום המחקר של לאה הוא מתודולוגיה של סקרים. במסגרת הדוקטורט היא מנסה לפתח שיטות חדשות, מבוססות כלי data science, להתמודדות עם טעויות והטיות תגובה בסקרים.
פרופ' ליעד בלומרוזן
פרופ' ליעד בלומרוזן הוא חבר סגל במחלקת מדעי הנתונים בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית, וחבר במרכז פדרמן ללימודי רציונליות. לפרופ' בלומרוזן דוקטורט במדעי המחשב מהאוניברסיטה העברית והוא משמש כסגן הדיקן לענייני הוראה.
פרופ' בלומרוזן מלמד קורסים בנושאי מסחר ופרסום אלקטרוני, תורת מכירות פומביות, תחרות ומבנה שוק ונתונים וטכנולוגיה עסקיים.