check
ידיעון נובמבר 2019 | בית הספר למנהל עסקים 

ידיעון נובמבר 2019

 
בית הספר למנהל עסקים
     
ארגון הבוגרים   נובמבר 2019
האוניברסיטה העברית
הידיעון החודשי של בוגרי מנהל עסקים
הדרך להתעדכן, לעדכן ולחזק את הקשר עם בית הספר וקהילת הבוגרים
דבר הארגון
 

בוגרים ובוגרות יקרים,
כמדי שנה עם פתיחת שנת הלימודים ניכרת התרגשות במסדרונות בית הספר לקראת בואם של הסטודנטים החדשים שיהפכו עם השנים לדור העתיד של המנהלים בישראל. באמצעות פרויקט קיר ההשראה המתנוסס על גבי קירות בית הספר נחשפים הסטודנטים החדשים והוותיקים לבכירי הבוגרים והבוגרות שלנו מתוך מטרה להצטרף לקהילת הבוגרים של בית הספר בעתיד.

לתלמידי התואר הראשון אנו מציעים שילובים מעניינים באמצעות תכניות ייחודיות שפועלות בבית הספר כגון: לימודי משפטים ומנהל עסקים, לימודי מזרח אסיה ומנהל עסקים, לימודי אמנות ומנהל עסקים. השנה גם נפתח מסלול חדש (3+1) בשיתוף עם הפקולטה לחקלאות המאפשר הכנה ללימודי MBA במהלך לימודי התואר הראשון בחקלאות. בלימודי התואר השני ניתן למצוא התמחויות וקורסים ייחודיים וביניהם ביג דאטה, ביו מד, International MBA, ניהול רכש, לימודי פינטק מתקדמים ומיני קורסים המועברים על ידי מרצים בכירים מ-MIT, DUKE UNIVERSITY, LONDON BUSINESS SCHOOL ומוסדות אקדמיים בינלאומיים נוספים.

אנו שמחים לעדכן כי ההרשמה לתכנית המנטורים של בית הספר נפתחה. התכנית מיועדת לבוגרי תואר ראשון ושני של בית הספר המעוניינים להתלוות למנהלות ולמנהלים בכירים למשך שנה ולהוסיף ל"ארגז הכלים" הפרטי שלהם כלים רבים ומגוונים באמצעות תהליך למידה אישי ומעשי. להרשמה ופרטים נוספים בנוגע לתכנית – לחצו כאן

נעדכן גם כי לאחרונה מונה לבית הספר דיקן משנה חדש, רן ברטוב ואנו מאחלים לו ולדיקנית המשנה היוצאת יפית שרר הצלחה בתפקידים החדשים.

אנו מזמינים אתכם להמשיך וליצור ביחד אתנו קהילה תוססת. אנו שוקדים בימים אלה על בניית התכנית השנתית של ארגון הבוגרים. אתם מוזמנים לפנות אלינו על מנת להציע יוזמות ורעיונות לחיזוק הקשר בין בית הספר לבוגרים. בואו לעקוב אחרינו באינסטגרם ולהיות חברים שלנו בפייסבוק. אנו מזמינים אתכם לשתף אותנו במשרות מעניינות ולהציע יוזמות משלכם כדי לעזור לבוגרים הצעירים להשתלב.

שתהיה לכולנו שנה מוצלחת ופוריה,

ארגון הבוגרים

bsbogrim@mail.huji.ac.il

מהנעשה בבית הספר
 

תכנית המנטורים תש"ף 2019-2020

ההרשמה לתכנית המנטורים לשנת תש"ף נפתחה – בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית מציע לבוגרים הצעירים פגישות חונכות וליווי קריירה על ידי בוגרים בכירים – התכנית מיועדת לבוגרים עד 5 שנים מסיום התואר -
מהרו להירשם

 

 
 
Life science

Save the date – כנס VOLVOX

מתכבדים להזמינך לכנס בינלאומי בנושא: The Life Science's Leadership Conference אשר מקיים בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית בשיתוף עם VOLVOX. האורח הראשי – ד"ר ג׳רמי לוין, דוקטור לרפואה, נשיא ומנכ"ל של חברת Ovid Therapeutics ולשעבר נשיא ומנכ"ל חברת טבע תעשיות פרמצבטיות. ד"ר לוין נודע בזכות הישגיו בתעשיית הביו-פארמה ושמו צוין כאחד המשפיעים בתעשיית התרופות. בכנס משתתפים מרצים נוספים מהשורה הראשונה של התעשיה בישראל ובעולם בינהם:

Mr. Zacki Tor, Turkeltaub - Volvox President

Dr. Moshe Bareket - Director General, Israel Capital Markets insurance and Saving Authority

Dr. Ami Appelbaum - The Chairman of Israel Innovation Authority

Dr. Chritian Policard - GCA Senior member and Volvox Mentor

Prof. Zvi Wiener - the Dean of the Jerusalem Business School, The Hebrew University

 

הכנס בתאריך 3.12.19 ,בשעות 16-20, אולם הסנאט בקמפוס הר הצופים ירושלים. הרצאות באנגלית

להרשמה מוקדמת לחץ כאן

לפרטים נוספים על התכנית והדוברים אנא בקרו באתר הכנס.

 
 
 

קיר השראה דיגיטלי – JBS wall of fame

קיר השראה דיגיטלי

 
 

EMBA עם התמחות במימון נדל"ן – ההרשמה לתכנית עומדת להסתיים!

האוניברסיטה העברית מזמינה אתכם ללמוד תואר שני למנהלים עם התמחות במימון נדל"ן, Executive MBA.

✔ המסלול כולל הכשרה כשמאי/ת מקרקעין.

✔ מתאים לאנשים עובדים.

✔ פטור מ-11 בחינות הסמכה לשמאות מקרקעין.

✔ אפשרות קבלה ללא GMAT.

למידע ולהרשמה.

 

בוגרת שכדאי להכיר
 
אורית הרלב

אורית הרלב

מה ההבדל בין מנהל מכירות למנהל שיווק? אורית הר-לב מחברת טרהסקיי נושמת וחושבת מכירות וממחישה לנו את הצורך בקשר אישי וביצירת אמון בין הספק ללקוח כל הדרך להצלחה.

לקריאת הריאיון.

חדשות מהעולם האקדמי
 
ד"ר שרון הורסקי

פרסום הוא ענף שקוטף מיליארדי דולרים בשנה וממשיך לצמוח. ד"ר שרון הורסקי מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית היא מומחית בחקר הפרסום. מאמריה עוסקים בין היתר בתהליך קבלת ההחלטות של חברות פרסום והקשר בין המפרסמים לחברות הפרסום.

במחקרה האחרון, ,The Evolution of Advertising Agency Compensation ד"ר הורסקי חוקרת את ההתפתחות של שיטות התמחור שקובעות חברות פרסום ללקוחותיהן. במהלך השנים, ידע הסקטור שינויים רדיקליים בשיטות הללו – נקודת הפתיחה הייתה עמלת פרסום קבועה של 15% מסך העלות של קניית המדיה. שיטת תגמול זו נמשכה מעל ל-150 שנה (!) למרות שלא תמיד היה קשר בין מאמצי חברות הפרסום (בעיקר בקריאייטיב) לבין עלות המדיה. בשני העשורים האחרונים רווחת שיטת ה-'קוסט פלוס' – קביעת מחיר שירות בהתאם לעלותו לספק בתוספת רווח. המאמר כולל נתונים על מפרסמים לאורך עשרות שנים ויש גם ניתוח של שיטות תגמול של חברות פרסום העוסקות בדיגיטל.

ד"ר הורסקי עומדת על הרציונל הכלכלי שעומד מאחורי המעבר וטוענת שהשאיפה של כל חברה היא לאמץ שיטת תשלום שמחד, תספק תמריץ לחברות הפרסום ומאידך, תעמוד ביעדי הפרסום ותספק רווח לחברה המפרסמת.
על ידי חשיפת האתגרים בכל שיטה למול השינויים המבנים שהתרחשו לאורך זמן בענף, עולות מסקנות מעניינות על עתידן של חברות הפרסום. ראשית, רואים את פירוק מבנה חברת הפרסום "המסורתית" וגידול בחברות פרסום המתמחות במקטעים שונים מתהליך הפרסום. שנית, מעבר לשימוש במספר חברות פרסום על ידי מפרסם אחד ויתרה מכך חברות מבצעות חלק מתפקידי הפרסום באופן עצמאי בתוך החברה.
ל-abstract של המחקר (המאמר המלא יתפרסם בחודשים הקרובים).

למחקרים נוספים של ד"ר שרון הורסקי

ברכות ואיחולים
 

ברכות לאייל בן סימון בוגר בית הספר משנת 2003 על מינויו הקבוע למנכ"ל קבוצת הפניקס.

ברכות לחברות הסגל החדשות שלנו – ד"ר אפרת דרסלר וד"ר מאיה שטאון. אנו מאחלים להן הצלחה במחקר ובהוראה.

 
Facebook   LinkedIn   YouTube   Facebook
 
להסרה מרשימת התפוצה | לעדכון פרטים