ידיעון מרץ 2022

Group_80
Untitled-1
 
ארגונים נמדדים בערך הכולל של הנכסים שלהם. הנכסים הפיננסיים של חברה, נכסי הנדל"ן שלה, כוח האדם, הפטנטים, תהליכי הייצור, השירות, בסיס הלקוחות – כולם נכסים שקובעים בסופו של דבר את שווי החברה ואת הערך שלה בטווח הארוך.

אצלנו, בבית הספר למנהל עסקים, הנכסים שלנו, הם במידה רבה – אתם. הבוגרות והבוגרים שלנו, שנמצאים בכל מרחב העשייה הכלכלי, העסקי והחברתי בישראל ובעולם.

בגיליון הזה, קיבצנו אוסף מעורר גאווה של בוגרים ובוגרות – כולם אנשי עשייה ובעלי קריירות מוצלחות, וכולם מנסים במקביל, גם לתרום, להתנדב ולהטביע חותם בזירה החברתית.

Doing Well by Doing Good, זה הנושא של הגיליון הנוכחי. אנחנו מקווים שתיהנו מהקריאה.

אני מתעדכנים ומתחדשים ורוצים את עזרתכם בבחירת לוגו לבית הספר. נשמח אם תוכלו להקדיש כמה דקות מזמנכם ולהיות שותפים בבחירת הלוגו המנצח.
 
מוזמנים לעקוב, להגיב ולכתוב לנו:
פייסבוק | אינסטגרםלינקדאין | טוויטר
 
בברכה,
ארגון הבוגרות והבוגרים.
ביחד הכי טוב.
 
 

לוגו חדש לבית הספר

 
אני מתעדכנים ומתחדשים ורוצים את עזרתכם בבחירת לוגו לבית הספר.
נשמח אם תוכלו להקדיש כמה דקות מזמנכם ולהיות שותפים בבחירת הלוגו המנצח.
 
7e8a21e969db...

ענת אורנסקי,

מנהלת שיווק אאוטבריין באזור אסיה פסיפיק ישראל, בוגרת פעילה ותורמת בבית הספר למנהל עסקים
היא מנהלת את השיווק של אאוטבריין באזור אסיה פסיפיק ובישראל, לומדת כל יום דברים חדשים על שיווק ולא שוכחת להעיר את הילדים לפני שמתארגנת בעצמה בבוקר, כדי שלא יפסידו זמן מהיום. נשמע לי שהתפוח לא נפל מאוד רחוק מהעץ: הכירו את ענת אורנסקי, בוגרת פעילה ותורמת בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית.
 
scene17611

"ליצור חיי יום-יום טובים יותר לאנשים רבים ככל האפשר"

הרצאתו של מנכ״ל איקאה –
מר שוקי קובלנץ 
לרגל ציון 20 שנות פעילות בארץ, מנכ״ל איקאה מר שוקי קובלנץ הגיע בחודש שעבר להרצאה מרתקת בנושא המודל הנורדי של הרשת. הערב התקיים בחסות ארגון הבוגרים של בית הספר ובנוכחות דיקן בית הספר, פרופ׳ ניקול אדלר.
 
scene17611

יום האישה 2022 - כמה עולה להיות אישה?

מאת פרופ' רננה פרס, יחד עם הסטודנטיות דנה טיילר ונסיה מוראי
המס הורוד הוא מס סמוי שמוטל על נשים בלבד, ומשמעותו מחיר גבוה יותר על מוצרי צריכה בסיסיים. למה זה קורה וכיצד אנחנו יכולות לשנות את זה?
 
7e8a21e969db...

אמפתיה משתלמת?

ד״ר בני עוז על כוחן של ההחלטות
פקקים, נדנדות ובתי חולים? ד״ר בני עוז, ראש ההתמחות בחקר ביצועים בMBA בריאיון על המטרד שמציק לכולנו – תורים. ד״ר עוז חוקר את האקראיות שיוצרת את העומס, ואיך התחשבות באחרים יכולה לעזור לכולנו לייעל את החברה (גם אם היא בעל כורחנו). 
 
scene17611

פרופ' חזי ברנהולץ, הראש האקדמי של תוכנית הביומד MBA של בית הספר

החוקר שפיתח תרופה לסרטן, וגם את הגרסה הגנרית שתתחרה בה
פרופ' חזי ברנהולץ, הראש האקדמי של 'תכנית הביומד לתואר שני של בית הספר', מכר לפני 30 שנה את הזכויות ל'דוקסיל', תרופה שפיתח לטיפול בסרטן. לאחרונה, לאחר שנוצר מחסור עולמי בתרופת ה'דוקסיל', החל פרופ' ברנהולץ להתחרות בה עם גרסה גנרית שפיתח, אשר קיבלה בימים אלו את אישור הFDA. 
 
7e8a21e969db...

ריאיון עם אלוף משנה ד"ר מיכי זייפה 

מרצה בכיר בתכנית ה-Biomed MBA
זה ציפור? זה מטוס? לא, זה מיכּי זייפה! אלוף-משנה במילואים ד"ר מיכאל (מיכּי) זייפה מציל את העולם כד"ר לפיתוח תרופות, אלוף משנה במילואים שאחראי על אספקת הדם בישראל בתקופות חירום ומחנך את הדור הבא כמוביל מסלול פיתוח התרופות בלימודי ה MBA ב-BioMed בבית הספר למנהל עסקים של האוניברסיטה העברית. מתוך הפעילות הרבה, שלפתי את ד"ר מיכּי זייפה לריאיון ואני מקווה שאתם ואולי גם אני נדבק ולו במקצת, באבק גיבורים. 
 
scene17611

״אני בסך הכול איש השקעות״ 

ראיון עם שמואל בן אריה, בוגר מחזור 2011 בתכנית EMBA
תקליטן לשעבר ומנהל השקעות? יש דבר כזה? מסתבר שכן!
שמואל בן אריה, מנהל השקעות ראשי בחברת פיוניר, מספר לי על הדרך להצלחה, הצלחה שבסופו של דבר גלגלה אותו לרשימת ה-40 הצעירים המצליחים מתחת לגיל 40 של מגזין גלובס.
 

ברכות ואיחולים

ברכות לגל אביב, בוגר EMBA מחזור 2018,על מינויו לתפקיד GM של חברת Digital Turbin  בישראל וה- CTO של פלטפורמת הAdTech הגלובלית.
ברכות לבוגרינו שנבחרו ברשימת אנשי השנה לפי עיתון "גלובס" לשנת 2021

    

  • מנכ"ל משרד האוצר - רם בלינקוב – בוגר תואר שני במנהל עסקים מחזור 1987
  • מנכ"לית קופת חולים כללית - רות רלבג – בוגרת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מחזור 1986
  • מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות - משה לארי – בוגר תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות, מחזור 1996
  • מנכ"ל הפניקס חברה לביטוח - אייל בן-סימון – בוגר תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון ובנקאות, מחזור 2003
  • מנכ"לית משרד התחבורה - מיכל פרנק – בוגרת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, מחזור 2006
  • ראש אגף התקציבים במשרד האוצר - יוגב גרדוס – בוגר תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון ובנקאות, מחזור 2014
  • ראש הרשות לפיתוח כלכלי במגזר הערבי - חסאן טואפרה – בוגר תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון ובנקאות, מחזור 2015
  • קבוצת רודב - אבי גבאי – בוגר תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון ובנקאות, מחזור 1999
_________
ברכות לד"ר יניב דובר, חבר סגל במנהל עסקים וחבר במכון לחקר הרציונליות בגבעת רם, על הצטרפותו לחבר העורכים של אחד העיתונים המדעיים הנחשבים ביותר בשיווק Marketing Science.

 
צוות המדיה שלנו גדל והתרענן, ומפרסם עבורכם תכנים איכותיים על מחקרים עדכניים,
על בית הספר, יצירת קשרים עם בוגרות ובוגרים ועוד.
עקבו אחרינו במדיה החברתית:
לחץ לקבלת לגרסה הנגישה