check
ידיעון נובמבר 2020 | בית הספר למנהל עסקים 

ידיעון נובמבר 2020

 
בית הספר למנהל עסקים
     
ארגון הבוגרים   נובמבר 2020
האוניברסיטה העברית
הידיעון החודשי של בוגרי מנהל עסקים
הדרך להתעדכן, לעדכן ולחזק את הקשר עם בית הספר וקהילת הבוגרים
דבר הארגון
 

New times demand new measures – המשורר האמריקאי ג'ימס ראסל לוול כתב את הדברים, ולא תיאר לעצמו עד כמה הם יהיו רלבנטיים למעלה ממאה שנים מאוחר יותר. ואכן, השנה האחרונה הכריחה את כולנו לבחון מחדש הרגלים ומוסכמות, ולהתאים את עצמנו לתנאים המשתנים.

בתוך כל הלוגיסטיקה, הלמידה מרחוק, הסגר ובדיקות הקורונה, היה חשוב לנו לשמור על הקשר אתכם, הבוגרים שלנו, ולהמשיך להיות כאן בשבילכם.

המסיימים החדשים שלנו, מחזור 2020, שלא זכו לטקס סיום רשמי, יקבלו את התואר שלהם באופן אישי, בכל מקום בו הם נמצאים, במסגרת מיזם "תואר עד הבית", ייחודי וראשון מסוגו בישראל.

לבוגרים הצעירים ולסטודנטים לקראת סיום אנחנו פותחים השנה, כמו בשבע השנים האחרונות, את תכנית המנטורים שלנו, שמחברת בוגרים ובוגרות בכירים לבוגרים ובוגרות צעירים.

את כולכם אנחנו מזמינים ללמוד ולהיפגש בהרצאה הקרובה של מרכז אספר בה ננסה להבין למה יזמים נוטים להיכשל, דווקא בזמנים בהם אנחנו זקוקים להם יותר מכל.

כמו תמיד, אנחנו מחכים לשמוע מכם. אתם מוזמנים לכתוב לנו, לעדכן על קידומים ותפקידים חדשים, להציע רעיונות לפעילויות, ולשמור על קשר במייל, באתר, ובפייסבוק.

ארגון הבוגרים של בית הספר למנהל עסקים

ביחד, הכי טוב.

דבר הדיקנית - פרופסור ניקול אדלר
 
Prof. Nicole Adler

שלום, שמי פרופ' ניקול אדלר מהמחלקה לחקר ביצועים וניהול התפעול, העוסקת בתחומים של תורת המשחקים היישומית ומדידת יעילות, במיוחד ביישומים לעולם התחבורה.

העולם משתנה מדי יום וטכנולוגיות חדשות מתפתחות כל הזמן. האתגר של מנהלי עסקים כרוך בהתמודדות עם השינויים בתנאי אי ודאות. בית הספר מכין את הסטודנטים לתפקידי מנהיגות, מטפח צמיחה יזמית ,מבצע מחקר חדשני המוביל לפרקטיקה עסקית ומקנה אוריינטציה עסקית גלובלית.

אני גאה להוביל את בית הספר למנהל עסקים ליעדים חדשים ומרתקים. אנו מגייסים חברי סגל חדשים בתחומים של אנליטיקה עסקית, שווק דיגיטלי, ניהול שרשרת אספקה, פינטק ועוד. אנו מתכננים לפתוח שלל תכניות בינלאומיות ולהביא אלינו, באופן פיזי ווירטואלי סטודנטים וסטודנטיות מכל רחבי העולם שיצטרפו אל הסטודנטים שלנו במגוון תכניות שעוסקות ביזמות, ביומד ועוד נושאים חדשים ומרתקים.

הנכם מוזמנים להתעדכן באתר שלנו תמיד.

בברכת הצלחה, פרופ' ניקול אדלר

דיקן בית הספר למנהל עסקים

מהנעשה בבית הספר
 
תכנית המנטורים

פתיחת תכנית המנטורים

גם בימים של קורונה וריחוק חברתי, אנחנו לא מותרים על הקשר האישי. תכנית המנטורים שלנו יוצאת לדרך זו השנה השביעית. במסגרת התכנית בוגרים ובוגרות בכירים חונכים בוגרים ובוגרות לקראת סיום לימודי התואר הראשון או השני ומלווים אותם בדרכם החדשה בעולם העבודה.

ההשתתפות בתכנית היא ללא תשלום ומהווה הזדמנות חד פעמית ללמידה מעשית. המשתתפים במחזורים הקודמים מתארים את ההתנסות כאחת החוויות המשמעותיות בחייהם.

אם אתם מעוניינים להיות נועצים בתכנית - אנא מלאו את טופס ההרשמה. המנטורים והמנטוריות שלנו מחכים לכם.

לחצו לפרטים נוספים

 
 
Informs

תואר עד הבית – משהו חדש ומרגש קורה אצלנו

זוכרים את טכס סיום התואר שלכם? הקורונה גרמה לנו לדחות את טכס הסיום השנה וכך לא זכו בוגרי מחזור 2020 לטכס שלהם.

אנחנו לא נותנים לקורונה להפריע לקשר שלנו עם הבוגרים, ולכן, אם המסיימים שלנו לא יכולים להגיע אלינו, אנחנו נגיע אליהם ונעניק לכם את התואר עד הבית.

מפתיע? מרגש? חגיגי? בהחלט!

בשבועות הקרובים נצא, באוטובוס המקושט שלנו, עם צוות בית הספר, התעודה, והרבה מצב רוח טוב, לכל מקום בו נמצאים המסיימים שלנו. נערוך מיני טקס בו בוגרינו יקבלו את התואר, וצוות צילום יתעד את האירוע המרגש של קבלת התעודה.

איך מרימים דבר כזה? עם הרבה רגש ושמחה, הרבה תודה והוקרה.

הבוגרים ייפגשו בקבוצות עם חבריהם, בביתם הפרטי או בכל מקום מועדף עליהם, ואנחנו נעבור מקבוצה לקבוצה ונחלק את תעודות הגמר.

וכמובן הכל במסגרת התו הסגול.

אז ברכות למסיימים הטריים ונתראה בהקדם

למידע נוסף לחצו כאן.

תואר עד הבית

 
 
Innovations That Inspire

ההרצאה השנתית של מרכז אספר ליזמות ולחדשנות
Why Are Entrepreneurs Failing Us in Times of Need?

אנו שמחים להזמין אתכם להרצאה השנתית של מרכז אספר ליזמות וחדשנות, של המרצה Prof. Tarun Khanna, Harvard Business School , חוקר יזמות עם דגש על שווקים מתפתחים כמו הודו וסין. יזם מצליח, יו"ר הוועדה הלאומית לקידום יזמות בהודו, וחוקר בכיר באסטרטגיה עסקית.

תאריך ושעה: 9.12.20 בשעה 19:00 בזום.

להרשמה בחינם ופרטים נוספים נא ללחוץ כאן

בוגר שכדאי להכיר
 
 שאול פורת

חלוצי הדיגיטל - ראיון עם שאול פורת, בוגר מחזור 1965

אומרים שהיה פה שמח...

בית הספר למנהל עסקים התחיל להכשיר בוגרים בתחילת שנות השישים. המחזור הראשון סיים ב-1961. כחלק ממסע השורשים שלנו, אנחנו רוצים לחזור לבוגרי המחזורים הראשונים, להכיר אותם, לראות איך הייתה חווית הלימודים שלהם, ומה קרה להם מאז.

הבוגר שבחרנו לראיין לגיליון הנוכחי הוא שאול פורת, או בשמו הקודם, בו סיים את הלימודים סידני פרייס. שאול סיים את לימודיו בשנת 1965, בשלוחה שהייתה בזמנו בנין בודד ברמת אביב.

לקריאת הראיון נא ללחוץ כאן

ברכות ואיחולים
 

1. אנו שמחים לברך את אלוף פיקוד דרום, אלוף הרצי הלוי, לרגל הכניסה לתפקידו החדש כסגן הרמטכ"ל. האלוף הרצי הלוי סיים את לימודיו ב2002. לוי כיהן בתפקידו הקודם כראש אגף המודיעין (אמ"ן), ולפני כן בין היתר כמפקד עוצבת הגליל, מפקד חטיבת הצנחנים בזמן מבצע "עופרת יצוקה" ומפקד סיירת מטכ"ל. ברכות חמות ובהצלחה!

2. ברכות חמות לפרופסור תמר זילבר על קידומה לפרופסור מן המניין.

 
Facebook   LinkedIn   YouTube   Facebook
 
להסרה מרשימת התפוצה | לעדכון פרטים