שיווק

פרופ' חזי אופיר

פרופ' חזי אופיר

חזי אופיר הוא פרופסור אמריטוס בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית.

הוא מחזיק בתואר שני ושלישי מבית הספר לעסקים של אוניברסיטת קולומביה לאחר תארים B.Sc. ו-M.Sc בהנדסה.

Dr. Yaniv Dover

ד"ר יניב דובר

סגן דקנית לענייני מחקר

ד״ר יניב דובר הוא מרצה בכיר בשיווק בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית, וחבר במרכז פדרמן לחקר הרציונליות.

קרא עוד
דובר הוא בעל תואר ראשון ושני בפיסיקה וקיבל את הדוקטורט מהאוניברסיטה העברית, ואת הפוסט דוקטורט מבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת ייל. הוא שימש כפרופסור בבית הספר למנהל עסקים באוניסרסיטת דרטמות׳.

תחום המחקר שלו מתמקד בקשרים ודינמיקות חברתיות, קהילות אינטרנטיות, ניהול ושיווק רשתות חברתיות, תוכן גולשים, שיווק דיגיטלי ופיזור מידע וחידושים.

במהלך הדוקטורט, זכה במגוון מלגות, ביניהן מלגה לשלוש שנים מטעם המרכז למרוכבות עבור דוקטורנטים מצטיינים, מלגה לסטודנטים בין תחומיים מטעם GIACS, ומלגה מטעם האוניברסיטה העברית. בנוסף, זכה במגוון מענקים ופרסים, ביניהם מענק ISF, פרס Abe Gray עבור הצטיינות במחקר ומענק מקרן המדע הישראלית. עבודותיו התפרסמו במגוון ערומי תקשורת, בניהם המגזין Forbes, NPR, כאן חדשות, גלובס ועוד.

הוא מלמד את הקורסים יסודות השיווק, כיצד מנהלים את הקשר עם הלקוח (CRM) ושיטות במחקר שווקים.

קראו פחות
ד"ר שרון הורסקי

ד"ר שרון הורסקי

ד״ר שרון הורסקי היא מרצה בכירה במחלקה לשיווק. היא מכהנת כמנהלת אקדמית בתכנית חילופי הסטודנטים בבית הספר למנהל עסקים ונציגה בוועדת ההיגוי של ״שיווק בישראל״. 

קרא עוד
בעלת דוקטורט בשיווק כמותי מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת ברקלי. כמו כן היא בעלת תואר ראשון בכלכלה, סטטיסטיקה וחקר ביצועים מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ברקלי. במחקריה מתמחה הורסקי בניתוח כלכלי ואמפירי של התנהגות הצרכנים וחברות בהקשר לפעילות שיווקית, תוך התמקדות בענף הפרסום.

ד״ר הורסקי הייתה מועמדת בשלב הגמר לקבלת הפרס היוקרתי INFORMS Bass וזכתה בפרס CBRE עבור מחקריה.  מחקריה פורסמו בכתבי עת מובילים בשיווק ביניהם
Marketing Science , Journal of Marketing Research. מחקריה קיבלו תהודה בעיתונות העסקית הבינלאומית בעיתונים ״Science Daily״, ״Psychology Today״ Market Watch, ובעיתונות הישראלית – Ynet, עיתון הארץ, גלובוס, מעריב וג'רוזלם פוסט. בנוסף, היא אורחת תדירה בתכניות רדיו העוסקות בטרנדים שיווקיים.

ד"ר הורסקי זוכה במגוון פרסים על הוראה והיא מלמדת קורסים בתואר השני באסטרטגיית שיווק מתקדמת, באסטרטגיית פרסום וסמינר בשיווק, פרסום ודיגיטל. בנוסף מעבירה את הקורס יסודות השיווק ומובילה סטודנטים בתחרות הבינלאומית ״L'Oréal Brandstorm״.

קראו פחות
פרופ' רננה פרס

פרופ' רננה פרס

הקתדרה לשיווק על שם קיימרט
ראש המחלקה לשיווק
ראש תכנית IMBA

רננה פרס היא ראש התמחות שיווק בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית. פרס קיבלה את תואר הדוקטורט שלה בשיווק מטעם בית הספר רקנאטי למנהל עסקים שבאוניברסיטת תל אביב. כמו כן, היא בוגרת תואר ראשון ושני בפיזיקה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

קרא עוד

פרס מכהנת כסגנית הנשיא של האקדמיה האירופאית למדעים (EMAC). היא נבחרה להיות Fellow של האקדמיה , האישה החמישית, והישראלית השלישית אי פעם שזכתה לכבוד הזה.

פרס שימשה כפרופסור אורחת בבית הספר וורטון (Wharton) שבאוניברסיטת פנסילבניה, ובבית הספר שטרן (Stern) למנהל עסקים ב - NYU. מחקריה של פרס פורסמו בכתבי עת מובילים בשיווק ובפיזיקה, ביניהם:  The International Journal of Research in Marketing (שבו היא גם משמשת כעורכת בכירה), PhysicaA ,Marketing Scienceבנוסף לכך, פרופסור פרס הוציאה לאור את הספר: Innovation DiffusionNew Product Growth and Image Analytics in Marketing.

פרופסור פרס קיבלה את פרס מפעל הפיס לאמנויות ומדעים ע"ש לנדאו לשנת 2024 - על המיזם לשיקום עסקים קטנים ובינוניים שנפגעו במלחמה.

פרס ייסדה את חברת PerSay Ltd, סטארט – אפ ישראלי שהתמקד בפיתוח ויישום אלגוריתמים לזיהוי קולי, ושימשה כמנכ"לית החברה. כיום היא משמשת כחברת דירקטוריון בקופת הגמל "העתיד", וחברה בוועדה להשקעות אלטרנטיביות.

פרופסור פרס נבחרה על ידי ארגון DocSIG כאחת מ-50 החוקרים הפרודוקטיביים ביותר, וזכתה בתחרות "Ideas Challenge" של ארגון Marketing Research Institute.

 

פרופ' פרס בעיתונות

פרופ' רננה פרס: "המיזם הוא הצו 8 שלי. כל מה שאני יודעת, כל מה שלמדתי כל החיים"

פרופ' רננה פרס: "עוטפים את העוטף" באותנטיות, בהקשבה ובצניעות

פרויקט הסיוע לעסקים בעוטף

פיזיקאית ומוזיקאית? ניוטון, ווי הב א פרובלם! ראיון עם פרופסור רננה פרס

גלובס: שיימינג ופרסום שלילי

ליידי גלובס: להפוך למותג בשוק העבודה

 
קראו פחות