קורסים ייחודיים

שיווק

סדנת ניהול קריירה בשיווק

סדנת ניהול קריירה בשיווק היא הכלי הפרקטי ביותר עבור כל מי שמתכנן קריירה בניהול השיווק, במחקר שיווקי ולמי שרוצה לדעת כיצד לשווק בצורה הטובה ביותר את המותג הכי חזק שלנו- אנו עצמנו. בסדנה ישולבו סיפורי קריירה של מנהלי שיווק שיתארחו בסדנה, ניגע בעולם הפרסום והתוכן, שיווק חברתי והמגזר השלישי, זיקוק הנרטיב המקצועי שלי ועוד.

 מה תקבלו בסדנה? 

  • היכרות עם אפשרויות התעסוקה בתחום השיווק.
  • למידה על השלבים השונים בניהול קריירה בשיווק והאתגרים הניצבים בכל אחד מהם.
  • היכרות עם מבנה מחלקות השיווק בארגונים שונים.
  • זיקוק הנרטיב המקצועי של הסטודנטים ובניית מפת דרכים לעתיד.

בוגרים מספרים 

"הגעתי לסדנה בתקופה מעט מבולבלת עבורי מבחינה מקצועית. הסדנה הייתה עצירה מרעננת משגרת היום-יום בכך שהסדנה איפשרה לי להתמקד בעצמי ובמטרות שלי למשך מספר שעות. בזכות הסדנה טעמתי מעולמות תוכן שונים בעולם השיווק והכרתי אנשי מפתח מהתעשייה".

"הסדנה הייתה משמעותית עבורי וסייעה לי להפיק תובנות חדשות לגבי עצמי ואף לחזק את ה- Elevator pitch שלי".

 

Best Practices of Global CMOs (G-CMO)

הסמינר היחידי שבו סמנכ"לי השיווק הגלובלי המובילים בישראל וסטודנטים מהאוניברסיטה העברית חוקרים ביחד!

בוגרים ובוגרים שלנו תוהים לעצמם לא אחת, עד כמה החומר שנלמד ב- MBA  רלבנטי למציאות הניהולית האמיתית של מנהלי ומנהלות שיווק בשטח. סמינר G-CMO מאפשר לכם להציץ מעט אל העשייה המחקרית ולעסוק בנושאים שונים העומדים בחזית המחקר בשיווק כיום.

למה זה חשוב?

כי אנחנו מאמינים ב- "Practice makes perfect marketing". שיווק הוא תחום מעשי ודינמי. הצלחה בו דורשת אימון של שילוב ניתוח וחשיבה אנליטית, עם יצירתיות והבנה אמיתית של לקוחות ומערכת הצרכים שלהם, וזה בדיוק מה שנתרגל בסמינר.

מה מיוחד בסמינר?

הסמינר מתקיים במתכונת ייחודית תוך שיתוף פעולה עם מנהלים ומנהלות מארגון G-CMO , ארגון שהוקם בשנת 2017 על ידי סופי מלניק-אמיתי (בוגרת שלנו ומנטורית בתכנית המנטורים), שירי גרוסברד, שירה לוי ברקן, ואפרת פניגסון, ארבע מנהלות עם ניסיון עשיר כ CMOs  במגוון חברות. הארגון מאגד בתוכו את המנהלים הישראלים המובילים שעוסקים בשיווק גלובלי ומי שישתתף בסמינר יזכה לעבוד בצמוד עם אחד או אחת מהם!

מנהלים מדברים על שיווק דיגיטלי

הקורס נועד להפגיש את התלמידים עם חווית ניהול השיווק בעולם שפועל במרחב הדיגיטלי. הקורס נלמד מנקודת המבט של מנהלי השיווק ושל הלקוחות וכחלק מהמערך השיווקי הכללי בארגון. בקורס משולבים סיפורי חיים של מנהלי שיווק שיתארחו אצלנו וכן סיור מעשי!

 מה תקבלו בסדנה? 

  • חשיפה לחידושים בעולם השיווק הדיגיטלי.
  • דיונים בשיווק דיגיטלי בדגש על Omnichannel marketing.
  • היכרות עם מנהלי שיווק העוסקים בתחום.
  • לימוד מושגים בסיסיים בניהול מדיה דיגיטלית.
  • הבנה מעמיקה במה הם נכסים דיגיטליים.

סטודנטים כותבים למנהלי השיווק בסדנה

נכתב לליאת אוליאל, מנהלת תחום דיגיטל, לוריאל:

"רציתי להודות לך על הרצאה מרתקת שנתנה לנו טעימה קטנה על חברת Loreal העולמית ועל מתודולוגיית השיווק הדיגיטלי שלה".

נכתב למיכאל מיטרני, ראש תחום חדשנות, מודלים דיגיטליים ומרקטפלייס, סופרפארם:

התרשמתי מהיקף הנושאים והחיבור שעשית היום בהרצאתך. התרשמתי מאוד מדברייך על הצורך בלהפוך את חווית הקניה לאישית ונעימה ככל הניתן".

נכתב ללילך בן ארצי, ראש תחום דיגיטל, מכבי שירותי בריאות:

"התחברתי מאוד לרצון שלך כמנהלת שיווק לחדש ולהעניק את השירות הטוב ביותר, לתת חוויה של 360 מעלות ולהסתכל על ה-UX ולא רק על ה- UI. כמו כן, לרצון לתת חוויה כוללת ונגישה".