ידיעון יולי 2019

 
בית הספר למנהל עסקים
     
ארגון הבוגרים   יולי 2019
האוניברסיטה העברית
הידיעון החודשי של בוגרי מנהל עסקים
הדרך להתעדכן, לעדכן ולחזק את הקשר עם בית הספר וקהילת הבוגרים
דבר הארגון
 

בוגרים ובוגרות יקרים,

קבלו בתשואות חן חן את הבוגרים והבוגרות הטריים שלנו, בוגרי תארי בוגר ומוסמך 2019. בטכסים שנערכו החודש בבית הספר חגגנו את סיום התואר ל-162 בוגרים ו-131 תלמידי מוסמך ישראלים ובינלאומיים. שמחנו לראות אתכם ולהכיר את המשפחות. התרגשנו לראות משפחות של שלושה דורות של בוגרים, שהגיעו ללוות בוגר או בוגרת טריים. בטכסים פגשנו בין השאר את שגריר ישראל הטרי באוסטריה ואת יו"ר הדירקטוריון של קופת חולים לאומית מלווים את בנותיהם עטויות גלימה וכובע של מסיימי התארים. הבוגרים שלנו ממשיכים לעשות חייל. רק לאחרונה שמענו על המינוי של מתניהו אנגלמן למשרת מבקר המדינה ועל מינויו של ד"ר סאמר חאג' יחיא לתפקיד יו"ר בנק לאומי, שניהם בוגרים גאים ומצטיינים של בית הספר. הבוגרים הוותיקים והמצליחים שלנו לא שוכחים את אלה שעדיין בדרך להצלחה. בשבוע שעבר ציינו את סיומה של עוד שנה בתכנית המנטורים שלנו במהלכה חנכו 15 בוגרים ובוגרות בכירים למעלה מ-80 בוגרים ובוגרות צעירים. אנו מקימים בבית הספר קיר השראה דיגיטלי עם התמונות וסיפורי החיים שלכם, נשמח אם תשלחו לנו חומרים (ראו פרטים בהמשך).

ידיעון סיום השנה שלנו יתמקד בחדשנות וטכנולוגיה. שני סטודנטים מהתמחות הביומד יספרו על הרשמים שלהם מהשתתפות בתכנית ליזמות ולהכנסת חברות ישראליות לשוק האמריקאי במרכז ארה"ב-ישראל לחדשנות וקיימות כלכלית, בבית הספר למנהל עסקים RADY באוניברסיטת סן דייגו. נבקר ב-2Bhub, שמארח סטארטאפים עם אימפקט חברתי ונפגוש שם את יואב פרט, בוגר שלנו שמנסה לייצר מערכת לניהול עובדים חכם במשק הבית שתסייע גם בשמירת זכויות העובדים. ונציג מחקר מעניין הבוחן את ההשפעה של סיקור תקשורתי על המידע אותו בוחרות לחשוף חברות.

אנו מזמינים אתכם להמשיך וליצור ביחד אתנו קהילה תוססת. אתם מוזמנים לפנות אלינו על מנת להציע יוזמות ורעיונות לחיזוק הקשר בין בית הספר לבוגרים. בואו לעקוב אחרינו באינסטגרם ולהיות חברים שלנו בפייסבוק. אנו מזמינים אתכם לשתף אותנו במשרות מעניינות ולהציע יוזמות משלכם כדי לעזור לבוגרים הצעירים להשתלב.

ארגון הבוגרים

bsbogrim@mail.huji.ac.il

מהנעשה בבית הספר
 
San Diego

הדוד סם ושרוליק מקדמים חדשנות וקיימות כלכלית

ספיר הרשקוביץ' לוי וד"ר דני בבלי מהתמחות ה-BIOMED-MBA בראשותו של ד"ר ליאור שאלתיאל, היוו חלק ממשלחת של תלמידי בית הספר לתכנית יוקרתית המתקיימת מדי שני בסן דייגו וחזרו כדי לחלוק עמנו את החוויה שעברה עליהם.

לקריאת הכתבה

 
 
San Diego

בין עיר דוד לאובייקטים חומריים

ב-16-18.6.19 התקיימה בבית הספר למנהל עסקים סדנה בשם "Sociomateriality and Understanding Affordances" שארגנו ד"ר מיקי אייזנמן ופרופ' תמר זילבר מבית הספר, בשיתוף פרופ' מיכל פרנקל מהמחלקה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה.

לסיקור הסדנה וצפייה בתמונות

 
 
קיר השראה דיגיטלי

קיר השראה דיגיטלי

בוגרות ובוגרים יקרים, בימים אלו אנו מקימים בבית הספר פרויקט מעורר השראה שבמסגרתו נקרין מדיה מסוגים שונים במיקום מרכזי בבית הספר ואנחנו רוצים אתכם אתנו!

היוזמה הראשונה תתמקד בבוגרים ובוגרות של בית הספר שתמונתם תתנוסס על גבי המסך ביחד עם תפקידם הנוכחי ומשפט מעורר השראה או מסר שתרצו להעביר לדור העתיד של המנהלים הלומד כיום בבית הספר. אם את/ה מעוניינים להצטרף למיזם היכנסו לקישור הבא - http://bit.ly/2LIjiJH

 
 

אירוע סיום שנה של תוכנית המנטורים

לאחרונה התכנסו 15 המנטורים לסדנת שיכום שנה. ד"ר פרס, בשיתוף עם ח"כ הכנסת לשעבר נחמן שי, העבירו למנטורים סדנה מסכמת. נתראה בשנה הבאה, עקבו אחרינו על מנת להתעדכן במועד פתיחת ההרשמה לתכנית של 2019-2020.

לצפייה בתמונות מהאירוע

בוגר שכדאי להכיר
 
יואב פרט

יואב פרט

הייתם רוצים לשלם ביטוח לאומי לבייביסיטר, לגנן ולמנקה בלחיצת כפתור? אם היו אומרים לכם שיש אפליקציית מובייל חדשנית וראשונה מסוגה בישראל לניהול קל, מסודר ופשוט של עובדי משק הבית שלך אשר דואגת להם לכל התנאים הסוציאליים? הייתם מסתקרנים? בואו לפגוש את יואב פרט.

לקריאת הריאיון

חדשות מהעולם האקדמי
 
ד"ר אלישיב וידמן

כשאנחנו קוראים חדשות, לעיתים נדמה לנו כי הדיווחים היחידים קשורים לאירועים שליליים. מדוע עיתונאים נוטים לשליליות בסיקור וכיצד הדבר משפיע עלינו?

במאמר תיאורטי משותף, How does Media Coverage Affect Corporate Disclosures?", ד"ר אלישיב וידמן מבית הספר בשיתוף עם פרופ' ביאטריס מיכאלי מ-University of California, בוחנים את אופן ההשפעה של נטיות הסיקור התקשורתי על המידע שחברות בוחרות לחשוף.

לסיקור המאמר

ברכות ואיחולים
 

ברכות לד"ר סאמר חאג' יחיא על מינויו לתפקיד יו"ר בנק לאומי. ד"ר חאג' יחיא מחזיק בין השאר בתואר MBA בהתמחות בפיננסים ובנקאות אותו סיים בבית הספר בהצטיינות יתרה בשנת 1998. בהצלחה לד"ר חאג' יחיא בתפקיד החשוב והמכובד!

ברכות למתניהו אנגלמן על המינוי המכובד לתפקיד מבקר המדינה. מתניהו יסיים בקרוב את תפקידו כמנכ"ל המועצה להשכלה גבוהה ויחליף את השופט בדימוס יוסף שפירא. מתניהו, בוגר מחזור 1994, סיים בהצטיינות את תואר הבוגר בחשבונאות וכלכלה ותואר מוסמך במנהל עסקים, שניהם בבית הספר. אנו מאחלים לו עשייה ענפה ומוצלחת!

 
Facebook   LinkedIn   YouTube   Facebook
 
להסרה מרשימת התפוצה | לעדכון פרטים