ד"ר קרני מרקוס
מחזור תשס"ה. חוקרת במכון KI לחקר הבריאות, לשעבר מנהלת הפיתוח העסקי של מחלקת השיווק בחברת Medical EarlySign, מנהלת פיתוח עסקי ב Cisco System, בעלת תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ובמימון ותואר דוקטור ברפואה.
התואר השני במנהל עסקים ושיווק, אפשר לי לעבור בין מגוון של תפקידים ותחומי עניין, ללמוד מהר ולהצליח.
יפעת טולדו
מחזור תשס"ו. CMO ברשת ACE, מנהלת שיווק במשביר לצרכן, מנהלת שיווק בחברת -Crazy Line.
לימודי תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה העברית נתנו כלים לראייה אסטרטגית רחבה וסיפקו לי את הידע התשתיתי בהבנה של מוצרי פרסום ובבניית קמפיין. אנחנו חיים בעולם תחרותי מאוד. יש היצע גדול של אנשים טובים ומוכשרים ומעט משרות טובות. תואר במנהל עסקים ושיווק בעברית הוא שורה חשובה ומעשית בקורות חיים שנותנת לך מקפצה לעתיד.
בל שיינר
מסיימת עכשיו תואר מוסמך במנהל עסקים בהתמחות שיווק ואסטרטגיה, עצמאית בתחום השיווק.
מה שאהבתי יותר מכל בהתמחות בשיווק ובאסטרטגיה, היה שהיא הייתה מאוד פרקטית; הגיעו מרצים מבחוץ, מנכ"לים ומנהלי שיווק של חברות גדולות, שליוו אותנו בזמן כתיבת הסמינר והיוו כמו מנטורים עבורנו.
אני גם נשארתי בקשר עם המנטור שלי לאחר הגשת הסמינר ובזכותו קיבלתי הרבה עצות מקצועיות והצעות עבודה. מלבד זאת שההתמחות נתנה לי כלים פרקטיים, הרגשתי שהיא מאוד רלוונטית. דיברו איתנו בשפה עדכנית ובמונחים רלוונטים, שגם אני בתור מישהי שהגיע ללימודים עם ניסיון של 6 שנים בתחום השיווק, לא הכרתי. עד כדי כך, שהיו כמה הרצאות שציפיתי בהם מספר פעמים.