התמחות בשיווק

האתגר הגדול ביותר של מנהלים ומנהלות הוא לנהל את הלקוחות שלהם. האם יש משמעות לבנק ללא לקוחות, לחברה סלולרית שאין לה מנויים, או להוצאת ספרים שאיש אינו קונה את הספרים שהיא מפרסמת? 

שיווק הוא התחום במדעי הניהול העוסק בלקוחות. מי יכולים להיות הלקוחות שלנו? מה הם רוצים? למה הם עוזבים? איך בונים עבורם מוצרים ומותגים? איך נותנים להם שירות? בקיצור, כל מה שקשור בלקוחות, כלול בהגדרת שיווק.

מה תקבלו בתכנית?

ההתמחות בשיווק תספק לכם את כלל המיומנויות והכלים הנדרשים לניהול מוצלח של סביבת לקוחות.

  1. איך בוחרים קבוצות לקוחות מתאימים? מי יכולים להיות הלקוחות שלך? איך מספקים שירות?
  2. איך מנתחים כמויות עצומות של נתונים?
  3. איך בונים מוצרים מנצחים?
  4. בנייה ומיצוב מותגים חדשים.
  5. ניהול שיווק במרחב הדיגיטלי.
  6. בניית אסטרטגיה שיווקית בתקשורת וברשתות המדיה החברתית.

השילוב של שיווק והתמחות ב-Data Science נותן לכם יתרון עצום בחברות מובילות העוסקות באנליזה של לקוחות כמו פייסבוק, אמאזון וגוגל.

בוגרים מספרים

ד"ר קרני מרקוס

מחזור תשס"ה. חוקרת במכון KI לחקר הבריאות, לשעבר מנהלת הפיתוח העסקי של מחלקת השיווק בחברת Medical EarlySign, מנהלת פיתוח עסקי ב Cisco System, בעלת תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ובמימון ותואר דוקטור ברפואה.

התואר השני במנהל עסקים ושיווק, אפשר לי לעבור בין מגוון של תפקידים ותחומי עניין, ללמוד מהר ולהצליח.

יפעת טולדו 

מחזור תשס"ו. CMO ברשת ACE, מנהלת שיווק במשביר לצרכן, מנהלת שיווק בחברת -Crazy Line.

לימודי תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה העברית נתנו כלים לראייה אסטרטגית רחבה וסיפקו לי את הידע התשתיתי בהבנה של מוצרי פרסום ובבניית קמפיין. אנחנו חיים בעולם תחרותי מאוד. יש היצע גדול של אנשים טובים ומוכשרים ומעט משרות טובות. תואר במנהל עסקים ושיווק בעברית הוא שורה חשובה ומעשית בקורות חיים שנותנת לך מקפצה לעתיד.

בל שיינר

מסיימת עכשיו תואר מוסמך במנהל עסקים בהתמחות שיווק ואסטרטגיה, עצמאית בתחום השיווק.

מה שאהבתי יותר מכל בהתמחות בשיווק ובאסטרטגיה, היה שהיא הייתה מאוד פרקטית; הגיעו מרצים מבחוץ, מנכ"לים ומנהלי שיווק של חברות גדולות, שליוו אותנו בזמן כתיבת הסמינר והיוו כמו מנטורים עבורנו.

אני גם נשארתי בקשר עם המנטור שלי לאחר הגשת הסמינר ובזכותו קיבלתי הרבה עצות מקצועיות והצעות עבודה. מלבד זאת שההתמחות נתנה לי כלים פרקטיים, הרגשתי שהיא מאוד רלוונטית. דיברו איתנו בשפה עדכנית ובמונחים רלוונטים, שגם אני בתור מישהי שהגיע ללימודים עם ניסיון של 6 שנים בתחום השיווק, לא הכרתי. עד כדי כך, שהיו כמה הרצאות שציפיתי בהם מספר פעמים.

למי מיועדת התכנית במנהל עסקים ושיווק?

התכנית מיועדת לבעלי ניסיון ניהולי המעוניינים להתקדם לעמדות ניהול בכירות בעולמות השיווק. תחום השיווק הדיגיטלי מתפתח ומשתנה בתדירות גבוהה. כדי להיות רלוונטיים ולהוביל את החברה להשגת יעדיה בהצלחה מרובה, זה מחייב מבעלי התפקידים בעולמות הפרסום והשיווק לרכוש כלים ומיומנויות חדשות.

תכנית הלימודים

ימים ושעות לימוד

בשנה א', לימודי ההתמחות מתקיימים בימי שני וביום נוסף (שישי או רביעי) שבו לומדים קורסי מנהל עסקים כלליים.

בשנה ב', לימודי ההתמחות מתקיימים בימי רביעי או חמישי וביום נוסף (שישי או רביעי) שבו לומדים קורסי מנהל עסקים כלליים.

ראו קורסי חובה כלליים עבור מוסמך.

מה תלמדו?

הקורסים שלנו נועדו להעניק מגוון רחב של כלים שיווקיים ולהכשיר אתכם לקבלת החלטות ולבניית אסטרטגיות שיווק בעולם העסקים המודרני. התכנים והמבנה תואמים את הקורסים הנלמדים בבתי הספר למנהל עסקים החשובים בעולם. אנשי הסגל שלנו לימדו ומלמדים באוניברסיטאות הטובות בארצות הברית ובאירופה.

ראש ההתמחות

פרופ' רננה פרס

הקתדרה לשיווק על שם קיימרט
ראש המחלקה לשיווק
ראש תכנית IMBA

רננה פרס היא ראש התמחות שיווק בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית. פרס קיבלה את תואר הדוקטורט שלה בשיווק מטעם בית הספר רקנאטי למנהל עסקים שבאוניברסיטת תל אביב. כמו כן, היא בוגרת תואר ראשון ושני בפיזיקה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.